Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuota koiraa

Vierailija
07.09.2010 |

vaivaa?

Eilen pesin (taas) lattiat jotta sain karvat pois kämpästä, tänään jouduin lakaisemaan koko kämpän kun taas oli iso kasa karvoja joka puolella kämppää! Mä tuun hulluksi tätä menoa! Oon miettinyt jo että luopuisin tuosta koirasta tuon ongelman takia, 8kk pentu eikä päivääkään oo ollut seesteistä aikaa karvojen suhteen. Joudun turhan usein siivoamaan vain koiran sotkujen takia. En tiedä yhtäkään koiraa joka karvaisi noin paljon :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergiaa aiheuttavat mm. vehnä, maissi, kana ja kala, eli useimpien purkkiruokien ja kotiruokien sisällöt. Jotkut ovat allergisia myös riisille.

Minun ensimmäinen koirani oli allerginen, ja karvaa lähti kuvailemaasi malliin. Syyksi paljastui vehnä-allergia. Hommaa koiran nappulat eläinkaupasta (allergiaruokaa), anna koiralle biotoniinia sisältävä parin kuukauden kuuri ja rasvahappoja. Nappulat on kalliimpia, mutta niitä kuluu vähemmän. Ja niissä kotiruuissasikin on luultavasti jotain allergisoivaa. Ota myös selvää koiran raakaravinnosta.

terv. kasvattaja

Vierailija
22/22 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi kuvitellakaan siivoavani koirankarvoja tai muuta koiranpaskaa kotonani. Miksi te otatte tuollaisia riesoja itsellenne??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla