Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko oppinut nopeasti sitomaan kantoliinan?

Vierailija
07.09.2010 |

Vauva ei ole vielä syntynyt, mutta eilen harjoittelin kantoliinan sitomista. Tuntui ihan mahdottomalta hommalta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi 5m liinaa solmittavna tuntui aivan kamalalta ja hitaalta...mutta jatkuvasti itkevä vauva nopeutti liikkeitä sukkeliksi. Ihan en oikeaoppisesti sitä sitonut, en oppinut lasta laittamaan tukevasti liinaan, joka oli valmiiksi solmittu ympärilleni. Mutta joka tapauksessa lapsi oli turvassa ja lähelläni, itkemättä ja unessa ;-). MALTTIA vaan.

Vierailija
2/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tuntui hankalalta, mutta jo muutaman kerran jälkeen sitominen alkoi sujua.

Kannatta sitoa aluksi vaikka istuessa, se oli mun mielestä helpompaa. Sitten kun vauva kasvaa ja jäntevöityy ja itelläkin alkaa olla rutiinia, niin sitominen käy melkein missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy ainakin jokunen ohje video.. niiden avulla meni aika hyvin! :)

Vierailija
4/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nyt vauva 2 kk ja menee liinan sitominen ihan hyvin vaikka joka päivä en sitä sidokaan.. joku päivä voi olla et sidon kolmekin kertaa.. kietasuristi 2 ja kietasuristi on mulla olleet sidonnat jota käytän.. sitten masureppua ja turvakehtoa oon kokeillut mut mun vauva ei niissä viihtynyt

Vierailija
5/5 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallea käytin apuna harjoittelussa ja ekoilla kerroilla mies tuki vauvaa, ettei ollut vaaraa tipauttaa lasta lattialle.

Minusta helpoimmissa sidonnoissa ei ollut mitään hankaluutta. Paras ystäväni ei koskaan onnistunut itsenäiesti sitomaan edes sitä ekaa sidontaa. Ei jotenkin yhtään hahmottanut miten liina meni.

Toki niitä haastaviakin sidontoja löytyy, mutta harjoittelemalla varmaan nekin olisi oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän