Te, jotka piirrätte kajalilla kulmakarvat!
Kysyn uteliaana, että MIKSI? Eilen taas näin kauhean neitosen, jolla vaaleat hiukset ja mustat paksut viivat kulmakarvojen paikalla. Ettekö ymmärrä, että se näyttää kauhealta? Miksi ei voi käyttää vaikka luomiväriä, niin saisitte pehmeämmän jäljen?
Kommentit (28)
Yhdistä siihen tuo kulmakarvahomma niin lookkisi on täydellinen!
Itselläni on ihan taviskulmat. En osaa piirtää kulmia. Enkä edes meikkaa päivittäin ja muuten meikkaamattomissa kasvoissa piirretyt kulmat näyttävät hassuilta.
Geeli on vaalean ruskeaksi sävytettyä ja tulee sellaisesssa ripsariputkilossa. Sillä saa kivasti kulmakarvat ojennukseen ja täysin luonnollisen kevyen värisäväyksen niihin. Jos haluaa selvemmän värin, niin tekee vaan useamman vedon.
Suosittelen kaikille vaaleille, jotka eivät halua " kynällä piirrettyjä" kulmia vaan luonnolliset hieman ehostetut kulmat.
myös kestovärjäys ja siisti nyppiminen on keksitty..
Ei mull amitään milllin ohuita ole piirretty mutta ohuet kumminkin. Minulle ne sopii. Jos laittaisin kulmat luomivärillä tai en ollenkana olisin tosi jörön näköinen.
Olen siis ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Useimmille sitäpaitsi kajaali ei sovi ollenkaan (vaaleaihoisille kuten suomalaiset). Sen sijaan käyttäkää vaaleampia sävyjä ja levittäkää siveltimellä.
Hankkikaa ihmiset myös kylppäriin kunnon valot tai meikatkaa sellaisessa paikassa, missä mahdollisimman " luonnon valoisaa" . Usein näkee myös näitä, jotka meikkaavat pimeässä eivätkä tajua, että meikkivoide paria astetta liian tummaa...
Mutta tarkoitan sitä, että jos itsellä on olemattomat kulmakarvat, niin sitten PIIRRETÄÄN tilalle uudet :(
ap
en kyllä käytä kajalia vaan vaaleaa kulmakynää " piirtääkseni" itselleni ne.
Arvoisa ap ja samaa mieltä oleva kutonen: entäs jos kaikkia ei niin vimpan päälle kiinnosta muiden mielipide omasta ulkonäöstä? Toiset tykkää meikata, toiset ei. Toiset tykkää tummista toiset vaaleista karvoista, jotkut pelkistä viivoista ;) Toiset tykkää punasesta huulipunasta, toiset nudesta...................... lista on loputon...
karvan suuntaisesti, enkä kovin kovasti painaen. Sitten harjaan ne kkharjalla. Nypin myöskin ja kestovärjään, mutta mulla ei ole hirveän tuuheat kulmat joten täydennän hieman kynällä.
enkä usko että tämänkään aloituksen takia kovin moni muuttaa meikkaustyyliään. Mutta on oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka haluavat näyttää KAUNIILTA eivätkä ymmärrä kuinka hirveältä sellaiset piirretyt kulmakarvat näyttävät. Heille ihan vain ystävällisenä vinkkinä, että luonnollisen näköiset kulmakarvat ovat kaikista näteimmät.
ap
Ja kulmakynä on miljoona kertaa parempi kuin kajal.
ap
Ap, ymmärräthän myös sen, että sinun mielipide voi olla täysin vastakohta viivojen vetelijälle? Jonkun kajalneidin mielestä sinä et ole kaunis luonnollisine karvoinesine?
=)
En halua ottaa kantaa, onko piirtely hyvä vai huono/kaunis vai ruma. Haluaisin vain asianosaisen kommentin!!!
Varmasti me kaikki tajutaan, että viivoilijoiden perustelu on tekemisilleen se, että he pitävät sitä kauniina. Eikö niin? Ei kai kukaan halua tieten tahtoen ruma olla?
Itse en vetele kajalilla viivoja, mutta haluan ehdottomasti puolustaa(?) niitä, joita rumiksi mollataan. Suvaitsevaisuus ennen kaikkea, nöyryys kaunistaa =)
kajalneidit tajuavat ennemmin tai myöhemmin elämässään, että tuo heidän meikkaustyylinsä ei ole kaunista. Sitten nolostuttaa, kun katselee vanhoja valokuvia. Mutta olet kyllä ihan oikeassa siinä, että jos tuntee itsensä kauniiksi, niin mitäpä minä olen siihen mitään sanomaan.
ap
huultenrajauksena. Sitten laitan vaaleanpunaista huulipunaa keskelle.