Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja miehelle.

Vierailija
06.09.2010 |

Olemme olleet pian 10v naimisissa ja nyt mietin, josko jonkun kivan pikkulahjan hankkisin. Onko kellään ehdotuksia. Tiedän saavani korun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 20v hääpäivä ja tiedän saavani korun, sillä olen sellaisen itse "tilannut" ;)

Miehelle vaan en osaa mitään ostaa, sillä se, mitä tiedän, että olisi mieluinen, on nyt liian kallis hankittava. Onko ihan tyhmä lahja, jos sanoo, että säästän kesään meneessä hänelle ne rahat ja saa sen kesällä?

Vierailija
2/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän riippuu äijästä. Minä en haluis mitään roikkuvaa, haisevaa, turhanpäiväisesti kiiltävää enkä varsinkaan mitään pehmeetä. Jos taas äijäs tykkää jostain harrastuksesta, niin vaikee siihenkään on mitään ostaa yllätyksenä, kun välineet pitää saada ostaa ite, jotta ne sitten vastaa tarpeita. Ja jos olette kohtuu hyvin toimeentulevia, niin kyllä sitä 10 vuodessa alkaa olla jo rojukaapit täynnä kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta.

Mutta mitäpä jos kysyisit sen kavereilta? Minä pitäisin hyvästä illallisesta hienossa ravintolassa taikkavaikka sitten jostain konsertista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin hänelle rannekellon. Ei omistanut sellaista joten päätin hankkia semmosen. Edellinen lahja jonka hänelle ostin oli tuoksu. Vaikka mieheni on "äijä" luonteinen hänessä on se puoli joka arvotaa myös tällästä ei niin äijää.. Mutta kannattaa varmaan miettiä vähän tosiaan sitä, onko miehesi minkä tyyppinen.. Kalevalla on sellainen olikhan joku härkä tms sen nimi semmosen miesten kaulakoru. Sen ostan joskus vielä kun vain malttaisi

Vierailija
4/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi lahjaksi kirveen ja Eppu Normaalin cd boksin :D Hän tarvi kirveen sillä olemme muuttaneet omakotitaloon ja hänellä oli puupino hakattavana ja pitää epuista joten.. ei sen tarvi olla aina koruja tai hajuja..