apua väsymykseen?
meillä 8kk lapsi joka ei vieläkään nuku kuin 2-3tunnin pätkiä yöllä ja päivällä ei lainkaan päiväunia.eli illalla nukkuu 21-23,sit herätään syömään ja pyörimään sängyssä.nukutaan vielä 00-2.30 ja sitten herätään jo ihan oikeasti leikkkimään ja aamutoimiin.jos yritän vielä nukuttaa ja rauhoitella niin huutaa kaarella suoraa huutoa kunneas armahdetaan ja lähdetään sängystä.minä olen niin väsynyt jo itse,kukaan ei voi auttaa että saisin hetken nukahtaa joten,miten voisin poistaa unentarpeen tai reilusti vähentää sitä?
Kommentit (22)
en todellakaan tarkoittanut herättämis juttua ilkeyksissäni..alkoi vaan itsestäkin tuntua, että sanon mitä vaan niin jotain outoa aina vastataan..kuten huono äiti vastaus ja itsemurha..alkanut epäillä koko ketjua provoksi. Mutta antaapa olla, ap varmasti jo ymmärtänyt että lääkärissä käytävä ja lapsi tutkittava. Sillälailla se ap:eenkin väsymys voitetaan, että lapsi hoidetaan kuntoon. Meni itelläkin yli. Anteeksi pyyntö kaikille osapuolille. En todellakaan ole oikeasti ilkeä ihminen, mutta toki takas saa..kertoisitko ap kun olet lapsen lääkärillä käyttänyt, että mitä selvisi? Ja löytyikö syytä?
Kun seurasin teidän sananvaihtoanne, huomasin että kyse taisi olla silkasta väärinymmärryksestä. 6 ei käsittääkseni sanonut tuota herättämisjuttua ilkeyttään - hän vain luuli että todella herätät 8-kuisen syömään ja halusi varmaankin auttaa sanomalla, ettei tarvitse enää ton ikäistä syöttää. Hän sanoi sanottavansa ehkä hivenen taitamattomasti, jota väsynyt ja lopussa oleva ap ei ymmärtänyt, ja laukoi takaisin. Ja siitä se noidankehä alkoi.
Eli siis taisi olla niin, ettei kumpikaan pohjimmiltaan halunnut mitään pahaa??
Voimia sinulle ap, toivottavasti tilanteenne helpottaa!!!