Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaluokan tapoja?

Vierailija
06.09.2010 |

Alemman innoittamana: tehdä selvää seksitavoistaan hiekkalaatikolla.

Toinen pettämätön on kehua omaa sydämen sivistystään ja vähätellä niitä, jotka ovat opiskelleet enemmän kuin peruskoulun verran.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaluokkaa en halua enkä välitä määritellä. Hassu tapa on ylistää sydämen sivistystä, jota ei sitten paljon kouluja käyneille ole suotu. Minä en ymmärrä, miksi se sydämen sivistys jäisi saavuttamattomaksi niille, jotka ovat käyneet muutakin kuin elämänkoulua. Aika sattumalta minä olen yliopistoon päätynyt, mutta olisin joidenkin mielestä ilmeisesti ihmisenä arvokkaampi jos elämäni olisikin edennyt toisin.

Vierailija
2/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyvä määritellä ensin se?

Esim. mä en tiedä, mihin luokkaan kuulun. Olen korkeakoulutettu mutta köyhä, asun maalla. Mikä on luokkatietoisten mukaan mun luokka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla köyhää yläluokkaa ja rahakasta alaluokkaa (nousukkaita ;)

"luokka" (ei suomessa ole oikeasti sellaista luokkakäsitettä kuin esim. Englannissa) liittyy asenteisiin, perinteeseen ja arvoihin. Eikä aina se yläluokka ole se kaikkein eettisin tai arvostettavin.

Alaluokkaista on keltaisen lehditön tiivis seuraaminen, rahalla pröystäily, räikeä ja/tai provosoivan seksikäs ulkoasu. Yläluokkaa taas tietty kulttuurin arvostus (voi olla snobisminkin puolelle menevää), koulutuksen arvostus sinäsnä eikä vain rahan tekemisen keinona, tietynlainen historian taju jne.

Yläluokkaan kyllä lukeutuu niin ns. intellektuelleja kuin rikkaiden wanhojen sukujen idioottilapsosia ;)

Vierailija
4/4 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ennen kuullut termiä... :) Aika hauska. Mikä se kysymys oliaan...? Ai mikä on alaluokkaista? kiroilu mun mielestä. Ällöttävää kun joku äiti puistossa selittää kuinka hänen vauvansa kusee ja paskoo. Siis tyyliin: "oltiin just lähdössä ulos kun se väänsi hirveät paskat kaulaan asti ja sit kun mä aloin vaihtaan vaippaa niin se kusi mun paidalle"

Mun anoppi on kans hirveä kiroilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme