Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ostako Brion rattaita!!

Vierailija
06.09.2010 |

Ärsyttää, Brioni hälyttävät kauppoihin mennessä turvaporteissa ja Brio vetäytyy täysin vastuusta!! Vikaa kuulemma monissa kappaleissa ja uusissa Brio sign vaunuissa varsinkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan kuluttajilla oikeus tästä eteenpäin olla tietoisia asiasta ja BRIO.lla vastuu kertoa asiasta "yleisessä tiedoksi annossa" mm.sanomalehdissä, kyltillä kaupoissa esim. eristä jossa ongelma voi esiintyä, mutta näin ei ole tapahtunut. Miksi??? BRIO.lla suuri vastuu korjata ja korvata asia kuluttajille pian!!! Ongelma on tullut esiin jo aiemmin tämän vuoden puolella eikä mitään tähän asti ole saatu aikaiseksi. Tätä selvittäessä...

Vierailija
2/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei singit hälytä.

Älkää noloilko, imottakaa reippaasti myyjälle missä vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylla todella kurjaa! voin kuvitella kun kaikki ihmiset toljottaa. ja eipa ole kivaa miettia aina mihin voi menna rattaiden kanssa ja missa taas rupee halyttamaan :S

mika siina sitten on etta rupee halyttamaan? ihmeellista

Vierailija
4/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runko hälyyttää. On tosi kurjaa. Ja nolouden lisäksi vauva vielä herää joka kerta...

Vierailija
5/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on Singit ostettuna pian syntyvälle vauvalle. Onpa ärsyttävää, jos tällainen vika niissä on.

Vierailija
6/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu! Briot hälyttää ainakin Anttilassa ja Lindexissä!!!

Vierailija
7/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole kaikissa yksilöissä, useissa kuitenki. Käy kokeileen etukäteen niin ei tarvi vauvan kans tuskailla. Voit sit reklamoida Briolle.

Vierailija
8/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kun vauvan kanssa oltiin uudessa vaatekaupassa ja uloslähtiessä piippas aika kivasti! Olin ihan ihmeissäni ja nolona. Hetken kulttua kun yritimme uudestaan, piippausta ei sitten tullutkaan... Olen kyllä usein käynyt kaupoissa missä on hälytystolpat, eikä sen jälkeen ole kertaakaan tullut hälytystä :) Kai tuo on sitten satunnaista...? Mutta Briot ovat olleet kyllä ehdottomasti tähän astisista rattaista parhaimmat! :) Aikaisemmin on ollut gracot ja herqulekset. Eipä tuo ongelma minua ole ainakaan haitannut!

Vierailija
9/14 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hälyttää usein.

Tämä ketju myös tiedoksi tuolle joka kyseli kummat Briot vai Elmajungat.

Vierailija
10/14 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hälyyttää joka ikisellä kaupunkireissulla jossakin kaupassa. Välillä H&M:llä, Seppälässä, Anttilassa tms. Ja tämä alkanut sen jälkeen, kun koppa poistettu vaunuista. Jonkin verran alkaa jo ärsyttää, kun yhtenään joutuu kasseja heiluttelemaan porttien läpi!!!

Vierailija
11/14 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muutaman vuoden vanhat singit ei kyllä ole koskaan hälyttäny. Onneks.

Vierailija
12/14 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden merkki on Otto Bock. Ne hälyttävät melkein aina porteissa eikä se vaivaa minua. Tutuissa kaupoissa vartijat jo heilauttavat kättä ja virnistävät kaukaa.

Vierailija
13/14 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hälyttää Emmaljungat, mutta vaan kirjastossa. Briot ei ole ikinä hälyttäneet missään.

Vierailija
14/14 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Brio pony rattaat eikä ole mitään hälyytysongelmia ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi