Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on käännyttänyt vaimon pään niin ettei halua eneää lapsia.

Vierailija
06.09.2010 |

Vaimoni on anopin ainoa lapsi. Ei edes isää ole ollut kuvioissa. Nyt kun me saimme esikoisemme niin anoppi on koko ajan puhut vaimolle miten hyvä on kun on vain yksi lapsi. Tyttö on anopin silmäterä "hän on minun koko maailmani". Joka päivää tulee meille ja touhottaa. Ja aina puhuu siihen sävyyn että "teillehän ei sitten enempää tule". Vertailee myös tuttujen perheitä joissa on monta lasta miten kamalaa se on. No nyt vaimoni on sitä mieltä ettei halua enempää lapsia. Ensin oli kyllä sen kannalla että kaksi on hyvä että saavat leikkiä toistensa kanssa. Olen todella pettynyt tähän tilanteeseen mutta en voi sanoa tai tehdä mitään. Vaimo on aina äitinsä kanssa, ei ole selvästi vieläkään kunnolla itsenäistynyt. Olen itse paljon töissä (kuten nytkin työmatkalla) niin jotenkin tunnen itseni ulkopuoliseksi... Haluaisin kuitenkin vielä toisen lapsen. Poikaa tietenkin toivon... Anoppi on jotenkin niin hallitseva elämässämme!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hänen oma valintansa ettei halua enää lapsia. On kuulemma niin rankkaa olla raskaana. Kuitenkin raskaana ollessa oli niin tyytyväinen! Ei siis huomaa itse että se on anoppi joka tässä nyt on määrännyt. Anopista en uskalla sanoa mitään arvostelevaa vaimolle koska hän suuttuu ja väittää minun inhoavan anoppia. No kyllähän minä vähän inhoankin mutta syystä! Mitä itse sanoisitte jos anoppi tulee joka päivä teille, käy melkein joka päivä tyttären kanssa joka paikassa, lenkillä, shoppailemssa jne (minua ei huolita mukaan). Lisäksi anoppi aina neuvoo miten pitää siivota, miten lasta kasvatetaan ja voi huh huh...

Vierailija
2/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä kantaa raskaudesta suuremma fyysisen taakaan, eikä kenenkään pitäisi vain miehensä mieliksi lapsia hankkia. Tai toisin päin.

Jos esikoisenne syntymästä on vasta vähän aikaa, niin ei kannatta hoppuilla toisen lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat parjata anoppia, aiheuttaa se melko varmasti vaimossasi vastakkaisen reaktion, eli varmasti menee vielä tiukemmin "anopin puolelle". Laadi nerokas strategia miten lähennytte vaimon kanssa entisestään ja miten pääset hänen numero ykkös luottohenkilökseen. Puhu paljon TEIDÄN perheen tulevaisuudesta (jossain välissä voit mainita miten kiva olisi jos lapsellanne olisi leikkikaveri) ym ym. Kaveeraa myös anopin kanssa mahdollisimman paljon ja yritä hankkiutua erinomaisiin väleihin hänen kanssaan - tämä varmasti lisää vaimosi luottamusta myös sinuun eikä anoppi pääse sanomaan "pahaa sanaa" sinusta.

Vierailija
4/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsketään miehen valita, joko minä tai anoppi.

Jos naisen äiti sekaantuu elämään, käsketään olla varovaisia ja anoppia ei saa parjata ja pitää ymmäertää ja yrittää olla väleissä ja kaveerata anopin kanssa.

Vierailija
5/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poikaa tietenkin toivon" paljastanut tämän sössötyksen provoksi.

Tai sitten vaimosi on hyvin fiksu, jos ei tee kaltaisesi ääliön kanssa lisää lapsia.

T:kolmen pojan äiti

Vierailija
6/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poikaa tietenkin toivon" paljastanut tämän sössötyksen provoksi.

Tai sitten vaimosi on hyvin fiksu, jos ei tee kaltaisesi ääliön kanssa lisää lapsia.

T:kolmen pojan äiti

ei uskalla mies enää julkisesti myöntää, että haluaa poikaa.

Vierailija
7/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse paljon töissä (kuten nytkin työmatkalla) niin jotenkin tunnen itseni ulkopuoliseksi...

Ehkäpä vaimosi on huomannut, että sinä jätät hänet yksinhuoltajaksi käytännössä, eikä halua enempää vastuuta yksinkannettavakseen.

Vierailija
8/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama tuo aloitus, ei miehet kirjoita noin.

Vierailija
9/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupas, juu.

Vierailija
10/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaimolle on kuitenkin erittäin tärkeää että on hieno auto, hienot vaatteet jne. joten pakko on töitä tehdä. Olen aina kuitenkin vapaa-aikana perheen kanssa. En käy baareissa, ja ainoa oma harrastukseni on salilla käynti. Sielläkään on kovin usein nykyään enää käy. Mielestäni olen hyvä isä. Olen myös itse rakentanut lähes kokonaan kotimme. Vaimo ei ole siis valittanut että minä olisin syyllinen siihen ettei halua enempää lapsia. Ja se että toivon poikaa ei ole minusta mitenkään outoa koska esikoisemme on tyttö. Tottakai haluan että olisi molempia sukupuolia. Vaimon kanssa puhuttiin aikoinaan tästä ja hän halusi myös tytön ja pojan. Ainoa joka on aina ollut sitä mieltä että yksi lapsi on ainut oikea määrä on anoppi. Hänen mielestään toista lasta ei voi koskaan rakastaa yhtä paljon kuin ensimmäistä.

Vierailija
11/11 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume.Esikoinen onkin jo aika iso poju!

Mieheni Tuomas taas ei halua vielä lapsia,jarrutellaan niiden saantia.Tossa yks päivä just mietittiin että sitten joskus viiden vuoden päästä olisi sen aika.Terkut kultsille töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän