Moi,onko kaikki hyvin? Ihan totta? Välillä vaistoan
että sä jotenkin olet ikävystynyt tai jotain.Onko töissä rankkaa?Kuulin vaan että olet ikävöinnyt mua.Onko totta? Kannan vaan aina niin paljon huolta susta,haluan että tiedät sen!
Kommentit (11)
Oletko sä täällä? oho.Voi hitsi.
En tiennytkään.Siis etkö olekaan saanut mun viestejä?Öh,eli olet ollut aina järkyttävässä humalassa?voi että.Luulin jo että rauhoituisit sen juomisen kanssa,please.
Sulla taitaa olla joku toinen kun kerran noin pahasti oot pihalla:(
Mitä? Kenen kanssa viestittelen?
Mä tarkotin että eiks me nähty tossa kadulla pari tuntia sitten,pyyhälsit autolla ohi?Vai näinkö väärin?
olin koko viikon selvinpäin tai no eilen otin lasillisen punaviiniä ruuan kanssa.
tarkistin molemmat puhelimeni eikä niissä ole yhtään viestiä sinulta ei myöskään sähköpostissa ollut viestejä sinulta...
susta mielettömästi.Mitä sä nyt tarkoitat? Eikö meillä olekaan yhteistä tulevaisuutta?
jännittää kovasti huominen, kun taas tavataan.
En ole tajunnutkaan, että kannat huolta musta - kannataisi varmasti joskus kertoa se mulle myös kasvotusten.
Et siis mennytkään ravintolaan? oho.No mä join.
Meillä taitaa mennä ihan ristiin aina.Harmi.
susta mielettömästi.Mitä sä nyt tarkoitat? Eikö meillä olekaan yhteistä tulevaisuutta?
En ole tajunnutkaan, että kannat huolta musta - kannataisi varmasti joskus kertoa se mulle myös kasvotusten.
Olen vähän ounastellut, että välität, mutta en ole todellakaan ole uskaltanut edes toivoa, että meillä voisi olla yhteinen tulevaisuus.
Sano se mulle kerrankin kasvotusten, sano mitä sä haluat, sano, että sä välität...
Nyt olen ihan pihalla.HUi että pelottaa.
Olen vähän ounastellut, että välität, mutta en ole todellakaan ole uskaltanut edes toivoa, että meillä voisi olla yhteinen tulevaisuus.
Sano se mulle kerrankin kasvotusten, sano mitä sä haluat, sano, että sä välität...
[/quote]
ole? Ehkä emme olekaan niin samalla aallonpituudella kuin luulin.Ei ne sanat mutta teot.Harmillista.Olin jo ihan sulaa vahaa!