Onko kukaan saanut Naistenklinikalta synnytyskertomusta kellonaikoineen?
Siis saanut mukaan lähtiessä/postissa myöhemmin? Tai mahdollisesti tilaamalla jälkikäteen?
Ystäväni on synnyttänyt Kättärillä ja hän sai sieltä ko. kertomuksen. Oli noin kymmensivuinen, jossa oli tarkkaan kerrottu kaikki koko sairaalaoloajalta. Kellonajat, kipulääkkeet, hoitajakutsut jne..
Kommentit (13)
NKL mukaan lyhyehkön kertomuksen synnytyksestä. Synnytys tapahtui 9/2009. Ei tarvinnut erikseen pyytää.
Minun äitini pyysi oman synnytyskertomuksensa vuodelta -75. Se tuli muistaakseni melko nopeasti postitse, joten viime vuosien synnytyskertomukset saa varmasti vielä nopeammin. Nykyään kun kaikki tiedot ovat koneella.
mutta -99 sain postissa epikriisin, mikä kertoi synnytyksen kulun. Samoin Jorvista -01-
sain sellaisen vasta pyynnöstä kun halusin tehdä reklamaation. Tämä tapahtui -04.
kotiin ilman pyytämisiä. Olisin saanut sen kotiinlähtiessä jos kotiutuminen olisi tapahtunut arkena. Olisiko ollut pari kolme sivuinen sisältöä en tarkasti muista.
eka kerralla -02 sain synnytyskertomuksen jossa siis käsin merkattu tapahtumat (epiduraali, vuodot jne), toka kerralla ei mitään
sain,esikoinen synty maaliskuussa 2010. Se tosiaan oli melkein kymmenen sivuinen,siinä oli kaikki kivunlievityksestä johonkin kipudiagrammeihin. Oli kertomus minun synnytyksestä ihan sanallisesti sekä kertomus vauvasta.
sain sen heti sairaalasta mukaani,kun lähdin.
sain,esikoinen synty maaliskuussa 2010. Se tosiaan oli melkein kymmenen sivuinen,siinä oli kaikki kivunlievityksestä johonkin kipudiagrammeihin. Oli kertomus minun synnytyksestä ihan sanallisesti sekä kertomus vauvasta.
Itse synnytin viime syksynä ja ystäväni alkuvuodesta. Ja siinä tosiaan oli tarkkaan määriteltynä ihan kaikki.
Vuonna 2008 synnytin, en saanut. Pitäisiköhän pytää, saisinko vielä? Kaikki meni kyllä tosi hyvin.
ihan pyytämättä,ne lämäistiin kouraani kun oltiin lähdössä sairaalasta kotiin. En edes tiennyt,että tuollaisia saa.
6
Kanssani ei käyty edes tätä nk. synnytyskeskustelua lainkaan ja nyt toista odotan ja haluaisin palauttaa mieleeni mitä tuolloin tapahtui.
-ap
Itse lähetin kirjallisen pyynnön, mutta vuosi olikin 2001. Odotin silloin kolmatta ja halusin käydä pelkopolilla ja kerrata edelliset synnytykset faktojen perusteella läpi. Ainahan sitä omat paperit pitää saada käsiinsä!