Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut Naistenklinikalta synnytyskertomusta kellonaikoineen?

Vierailija
05.09.2010 |

Siis saanut mukaan lähtiessä/postissa myöhemmin? Tai mahdollisesti tilaamalla jälkikäteen?

Ystäväni on synnyttänyt Kättärillä ja hän sai sieltä ko. kertomuksen. Oli noin kymmensivuinen, jossa oli tarkkaan kerrottu kaikki koko sairaalaoloajalta. Kellonajat, kipulääkkeet, hoitajakutsut jne..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin kirjallisen pyynnön, mutta vuosi olikin 2001. Odotin silloin kolmatta ja halusin käydä pelkopolilla ja kerrata edelliset synnytykset faktojen perusteella läpi. Ainahan sitä omat paperit pitää saada käsiinsä!

Vierailija
2/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NKL mukaan lyhyehkön kertomuksen synnytyksestä. Synnytys tapahtui 9/2009. Ei tarvinnut erikseen pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini pyysi oman synnytyskertomuksensa vuodelta -75. Se tuli muistaakseni melko nopeasti postitse, joten viime vuosien synnytyskertomukset saa varmasti vielä nopeammin. Nykyään kun kaikki tiedot ovat koneella.

Vierailija
4/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta -99 sain postissa epikriisin, mikä kertoi synnytyksen kulun. Samoin Jorvista -01-

Vierailija
5/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sellaisen vasta pyynnöstä kun halusin tehdä reklamaation. Tämä tapahtui -04.

Vierailija
6/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin ilman pyytämisiä. Olisin saanut sen kotiinlähtiessä jos kotiutuminen olisi tapahtunut arkena. Olisiko ollut pari kolme sivuinen sisältöä en tarkasti muista.

Vierailija
7/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerralla -02 sain synnytyskertomuksen jossa siis käsin merkattu tapahtumat (epiduraali, vuodot jne), toka kerralla ei mitään

Vierailija
8/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain,esikoinen synty maaliskuussa 2010. Se tosiaan oli melkein kymmenen sivuinen,siinä oli kaikki kivunlievityksestä johonkin kipudiagrammeihin. Oli kertomus minun synnytyksestä ihan sanallisesti sekä kertomus vauvasta.

Vierailija
9/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sen heti sairaalasta mukaani,kun lähdin.

Vierailija
10/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain,esikoinen synty maaliskuussa 2010. Se tosiaan oli melkein kymmenen sivuinen,siinä oli kaikki kivunlievityksestä johonkin kipudiagrammeihin. Oli kertomus minun synnytyksestä ihan sanallisesti sekä kertomus vauvasta.

Itse synnytin viime syksynä ja ystäväni alkuvuodesta. Ja siinä tosiaan oli tarkkaan määriteltynä ihan kaikki.

Vierailija
11/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2008 synnytin, en saanut. Pitäisiköhän pytää, saisinko vielä? Kaikki meni kyllä tosi hyvin.

Vierailija
12/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pyytämättä,ne lämäistiin kouraani kun oltiin lähdössä sairaalasta kotiin. En edes tiennyt,että tuollaisia saa.

6

Vierailija
13/13 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani ei käyty edes tätä nk. synnytyskeskustelua lainkaan ja nyt toista odotan ja haluaisin palauttaa mieleeni mitä tuolloin tapahtui.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän