En halua olla kontrollifriikki!
Olen luonteeltani aivan kamala ihminen, mulla on sairaalloinen tapa kontrolloida itseäni ja muiden tekemisiä koko ajan. Ihmettelen välillä suuresti miten mieheni edes jaksaa mua. En pysty luottamaan toisten tekemisiin, vaan ateen kaiken perässä uudestaan. Useasti vielä arvostelen lisäksi. Mutta haluaisin päästä eroon tästä kamalasta sairaudesta, koska pidän tätä todellakin sairautena. Vaikka kuinka päätän etten enää ole tällainen, päädyn aina samaan käytökseen. Voiko kaiken kontrolloimisesta todella päästä eroon ja miten? Tää pilaa mu elämäni ja mun lähimmäisten myös.
Kommentit (2)
se on että ei tee muuta kuin siivoaa ja vahtii kun nuut ei siivoa.
Kyllä päivittäin ehtii siivota sitä sun tätä ja tekemään kaikkea ihan normaalia muutakin toimintaa kuten valmistaa ruokaa, liikkua, leikkiä, lukea..
Eli kannattaa tehdä kaikkea muutakin kuin siivota, sama kun että vaan istuu koneella.
Hankkia siis elämä.
Mitäköhän sulle nykyään kuuluu.. Itse kamppailen jollakin asteella aivan samanlaisten ongelmien kanssa. Tekee elämästä ajoittain todella rankkaa. Sen seurauksena taas, jos koittaa hillitä sanomisiaan ja ärsyyntymisen tunnetta, alkaa kroppa oireilla ja pukkaa masennusta ja alkaa raivo kasvaa pelottaviin mittoihin.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti oot löytäny toimivan avun!