O-kirjaimella alkavia pojan nimiä?
Kommentit (25)
Otto, Onni, Oskari, Oliver, Oula, Otso, Oiva, Olli, Olavi ja Ossi.
Noista suurin osa on ihan törkeen yleisiä muotinimiä. Oula sopii lapinsukuiselle lapselle, etelässä syntyneille se ei jotenkin natsaa niin hyvin.
olisi hänen nimensä Otto. Vaan onpahan kolme tytärtä.
mun nimi on Otto :D
Oulasta tykkäisin minäkin, mutta mies ei :( On kuulemma liian lappalainen nimi.
On se harmi, kun ei aina mene mieltymykset yksiin ja kuitenkin johonkin pitäisi päätyä. Mielellään sellaiseen, että kumpikin tykkää :)
Ei osu silmään uutta lempparia. Yhä mietitään, kamalan vaikeaa! Ola on ollut harkinnassa jo kauan, vaan on niin hassu lausua, Otsosta tykkää mies mutta minä en, Otto olisi minusta kiva mutta miehestä ei. Ajattelin, että ehkä o-kirjaimella alkava nimi olisi kiva, mutta ei osu mikään kunnolla. Niin joo Oula olisi minusta kiva, mies vain ei hyväksy.
ap
oscar, olav, olaf, oliver, ola, olli, osvald,
Onni, Oskari, Oswald, Ohto, Oiva, Olavi, Olli, Onni, Orvo, Oiva, Olavi, Orvo, Osmo, Ossi, Ossian, Otso
olisi hänen nimensä Otto. Vaan onpahan kolme tytärtä.
Olaf, Orson, Orval, Oscar, Odolf, Oleg, Ondre, Orion, Osbert, Omari, Omri, Obama, Osei, Ohad, Odo, Obi
Ei osu silmään uutta lempparia. Yhä mietitään, kamalan vaikeaa! Ola on ollut harkinnassa jo kauan, vaan on niin hassu lausua, Otsosta tykkää mies mutta minä en, Otto olisi minusta kiva mutta miehestä ei. Ajattelin, että ehkä o-kirjaimella alkava nimi olisi kiva, mutta ei osu mikään kunnolla. Niin joo Oula olisi minusta kiva, mies vain ei hyväksy.
ap
Meidän pojan nimi, aivan täydellinen. :)
Ollaan kaksikielisiä ja nimen pitäisi käydä suomeen ja ruotsiin. huoh kun hankalaa.
OSKARI RULES <3