Olen 173 cm pitkä , pitkähiuksinen ja sinisilmäinen brunette ja 60 kiloinen,
Kommentit (19)
Jos kuvauksesi mukainen nainen - jos ikäkin olisi sopiva - tulisi vastaani ja olisin naiseen ihastumista vailla, nin kyllä spekkisi mukainen nainen herättäisi kiinnostukseni; edellyttäen että muiltakin piirteiltä olisit "sopiva".
En voi vastustaa pitkiä hiuksia ja isoja silmälaseja!
Vierailija - 5.9.2010 18:50 (6/7)
pönäkkä ja liian pienet tissit
huono itsetunto ja tyrkky
ap:han on on NORMAALIPAINOINEN (bmi 20)
et hehhe.
en oo ap.
Millainen luonne?
Onko huoltokirjaa?
Montako omistajaa?
Paljonka ajettu?
En voi vastustaa pitkiä hiuksia ja isoja silmälaseja!
voi tuon pelkän kuvauksen perusteella sanoa koska moni asia vaikuttaa, mutta jos nyt ihan tuon perusteella vastaisin niin sanoisin että en. Hieman sirompi ja vaalea olisi minun makuun.
Naama on kuitenkin täärkein, kun ulkonäköä katsoo. Apllähän voi olla vaikka millainen hennakalinais-persnaama, ei siinä paljon pitkät hiukset auta - ellei niitä kampaa naamalle suojaksi.
Millainen luonne? Päältä kiltti ja huomaavainen,sisältä hyvin nopea tekemään oikeita päätöksiä.Et edes huomaa miten nopea.
Onko huoltokirjaa? Ei,en pidä sellaisia.
Montako omistajaa? Tarpeeksi mutta tiukkuutta löytyy!
Paljonka ajettu? niin se ikä, arvaa...
Tarkoitatko nyt pieniluista naista?
Vastauksesi on itsevarma, ei mitään hurmaamista tavoitteleva. Olet nähnyt maailmaa - tai ainakin elämää niin paljon, että et tiedät iän merkitsevän vain vähän. Kiinnostuksesi heräsi, koska huomasit minunkin nähneen maailmaa.
Tarkoitatko nyt pieniluista naista?
lyhyempää, siroa naista. En oikein perusta 170 cm -> naisista, jotenkin naisellisuus "kärsii" mun makuun. Itse olen 183 cm.
että ei kai se ihastuminen yksinomaan ulkonäöstä ole kiinni? Eiköhän luonnekin jotain ratkaise.