Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu?

Vierailija
05.09.2010 |

Aina liikuntaa harrastaessani naama menee heti ihan punaiseksi. Kunto kyllä ei ole tällä hetkellä maailaman paras, mutta sama on käynyt aiemminkin kun konto oli parempi. Nyt syksyn jumppien alkaessa asia taas tuli ilmi. Kaikki muutkin raatavat hikihatussa, mutta KENELLÄKÄÄN muulla ei ole samallailla punaista naamaa. Ja jumppaajia oli paaaaaljon. Hemoglobiinin kanssa ollut aina ongelmia, voikohan liittyä tähän?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ja olen miettinyt, että se voisi johtua siitä, etä en juuri hikoa naamasta. Toisilla on otsa hikikarpaloilla, kun kuntoilevat, mulla ei.

Vierailija
2/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hikoile naamasta oikeastaan ollenkaan. Ensimmäistä kertaa sain niskasta vähän hikeä pyyhittyä :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa:-). Minä taas olen tyyppiä, joka hikoilee juuri ja lähes pelkästään pään kautta, ja myös se naama helposti punottaa;-D! Kun tulee kuuma, tai esim. juon muutaman siiderin, johan punottaa koko naama! Kun lopetan esim. juoksemisen, kasvot ovat tulipunaiset varmaan tunnin ja hiki voi tippua päästä vielä pitkään;-o. Muuten en juurikaan hikoile. Isäni oli samanlainen - ja nyt keskimmäinen lapsistani:-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi