John Travolta onkin gay. Mahtoko ne väitteet Tom Cruisesta
myös pitää aikoinaan paikkansa että gay? Hänhän haastoi lehdet oikeuteen asiasta ja sai korvauksia.En ihmettelisi lopulta vaikka olisi totta koska Top Gunin vastanäyttelijänä tunnettu Kelly on lesbo.
Aika jännää.Ehkä liittyy siihen että homot ja lesbot leimattiin ennen ja nämä ko.henkilöt syntyneet 50-60-luvuilla ja pelkäsivät leimaantumista,enää se ei päde.
Kommentit (18)
En ihmettelisi lopulta vaikka olisi totta koska Top Gunin vastanäyttelijänä tunnettu Kelly on lesbo.
Kellyltäkö olisi tarttunut homoseksuaalisuuspöpö? :D
Pettänyt vaimoaan kylpylöissä ja ties missä lomakohteissa.Mä uskon. Sori vaan!
Usasta.lehdestä luin.Kuulema jo 20vuotta.
Laitas linkkejä .D
Hanki itse linkkis. En ole sun vitun palvelijas!
Onko kyseessä joku National Enquirer tai muu törkylehti, jonka rinnalla Seiska on lehtien aatelia? :)
Pettänyt vaimoaan kylpylöissä ja ties missä lomakohteissa.Mä uskon. Sori vaan!
biseksuaali paremminki.
MIEHIÄ VÄITETTY HOMOIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!MIKSI???????JOS VAIKKA OLISIVAT BI-SEKS.ETKÖ TAJUA ETTÄ NE ON NÄEMMÄ TABUJA JENKEISSÄ----------------
Tomppa olisi paljon ennemmin gay kuin vaikka joku Clive Owen tai Russell Crowe, joista ei tulisi se mieleenkään.
homoseksuaaleja? Miksi niin tehtäisiin?
Cruisea ja Travoltaa. Aika homoeroottisia ampumispätkiä...
50-60-luvuilla syntyneet henkilöt joille se on todella ollu tabu.Suomessakin poistettiin mielenterveyden vakavana häiriönä vasta vuonna 1981.Että eipäs vähätellä.Totuus on että moni on joutunut kuliseissa kärsimään vähemmistönä mikä on todella törkeä ihmisoikeusrikos!
Miettikää nyt järjellä älkää tunteella näitä juttuja.Sama kuin sinulle eläinrakas sanottaisiin että olet vinoutunut kun pidät eläimistä,tajuatko pointtini?
se nyt vieläkään ole kovin myyvää, jos naisten seksifantasioiden ja miesten ihailun kohde toimintasankaritähti paljastuisikin homoksi, joten eiköhän tämmöiset taipumukset yritettäisi nykyisinkin peittää.
juuri tässä kuuluissassa elokuvassaan josta jenkit ei pitäneet yrittäneet rikkoa tabuja?
Siinä kuvattiin asiat kuten on.Ihan Suomessa sama juttu:äijällä pari lasta ja lapsi ja sekstaa kaverinsa kanssa.
EN ole eläessäni nähnyt juttua, jossa Travolta tai Cruise olisi nähty miehen kanssa ja olen sentään seurannut jenkkilehtiä aika paljon. Joltain on nyt menneet roolihahmot ja todellisuus sekaisin, kun pitää ruveta elokuviakin katsomaan siltä kannalta, onko niissä nähtävillä homoeroottisuutta vai ei.
EN ole eläessäni nähnyt juttua, jossa Travolta tai Cruise olisi nähty miehen kanssa ja olen sentään seurannut jenkkilehtiä aika paljon. Joltain on nyt menneet roolihahmot ja todellisuus sekaisin, kun pitää ruveta elokuviakin katsomaan siltä kannalta, onko niissä nähtävillä homoeroottisuutta vai ei.
miehen kanssa jonkun kirjan mukaan ja pettänyt vaimoaan.
heidan mannya. But who gives a s**t.
että John Travolta on homo, on peräisin?