Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipu navan seudulla ja raskaana. Onko huolestuttavaa!?

Vierailija
04.09.2010 |

Onko jollakin ollut vastaavaa. Koko päivän ollut aamusta alkaen jo ja olen aika pahasti flunssassa, kkumetta ja nuhaa. Vauva liikkuu säännöllisesti. Onko vaan jotain kohdun kasvua tms.... alkaa jo tympii kun ei kunnolla suorassa pysty kävelee. Tai yleensäkään kävelee. Kuka viisas tietäisi mikä vaivaa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on nyt viimeisen viikon aikana tuntunut navan ympäristössä kipua.. Rv 29 siis mulla.. Mut on toi napa niin pingottuneen näköinenkin etten yhtään ihmettele et sattuu.. -sulla varmaan johtuu kanssa mahan venymisestä.. ja sit kans kohdun suulla terävää kipua kun vauva varmaan jotenkin jalalla tai jollain sinne runttaa.. Mut oon päätellyt et jos vauva liikkuu normaalisti eikä vuotoja ole niin kaikki hyvin! :)

Vierailija
2/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoi åäivystyksessäkin . Alkoi vaan ihmetyttää kun koko päivän jo ollut järkky kipu eikä kunnolla liikkumaan pääse. Ja kauhee olo muutenkin, kuumeinen. Muyt onneksi ei tarvi päivystykseen lähtee.

viikot 22+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, onko sinulla mahdollisesti napatyrä? Minulla oli, ja korjattiin ennen raskauksia, kun silloin se saattaa kuulemma ruveta vihoittelemaan, kun maha kasvaa.