Teille jotka olette "päästäneet itsennen rupsahtamaan"
jos joku ajattelee noin itsestään niin haudatkaa sellaiset ajatukset heti.
Mies joka ei kunnioita vaimoaan joka on "muuttunut valaaksi" ei kunnioittaisi tätä vaikka hän olisi kuinka timmissä kunnossa.
Kukaan kunnollinen mies jolla perusasenne on kunnossa ei vähättele vaimoaan rupsahtamisen takia tai arvosta häntä yhtään sen vähempää kuin hoikempanakaan. Te rupsahtaneet joilla sellainen mies, olkaa onnellisia. ja te joiden mies haukkuu ja piikittelee, mikään dieetti maailmassa ei muuta miehen asennetta. Itsensä takia kannattaa toki silti nähdä vaivaa, ja sitten sikamies vaihtoon ja näyttää sille mistä jää paitsi.
Kommentit (4)
entiseen kuntoon, niin naama ja kroppa onkin 10 vuotta vanhempia ja rupsahtaneita.
Muksujen vika tää rupsahtaminen =-D
en kylläkään "päästänyt" itseäni tähän tilaan. Ikä vaan tekee väkisinkin tehtävänsä.
Mä ja mieheni ollaan viime vuosina rupsahdettu molemmat. Eikä tulis mieleenkään, että miehen pitäis olla to isenlainen tai että mä rakastaisin häntä enemmän tai vähemmän kilojen ja ryppyjen mukaan. Mä nautin meidän parisuhteessa just tästä, että ollaan mitä ollaan, ja rakastettuja puolin ja toisin.
Mä joskus olen vähän ihmetellyt niitä, jotka valittaa puolisonsa ikääntymisestä ja ulkonäön muutoksista. Oliko heille jotenkin yllätys, et elämä kuluttaa ja muuttaa ihmistä? Vai luulivatko he, että esimerkiksi nelikymppiset on vaan joku ihmisrotu, eivätkä he koskaan ikinä itse vanhene?
kuin vain muuttunut ulkonäkö. Elämäntavoissa tai ajatusmaailmassa on tapahtunut selkeää, puolison mielestä negatiivista muutosta. Ei kukaan noin vain rupsahda, vaikka elämäntavat säilyisivät ennallaan. Esim. paino nousee, koska mättää liikaa herkkuja -> syöminen on kivempaa kuin puolison kanssa tekeminen, mieliala on negatiivinen kun kärsitään muuttuneesta painosta, ärtyisyys tarttuu puolisoon. Tai liikunta ja yhteinen tekeminen vähenee -> puoliso katselee vierestä kun toinen istuu yksinään koneella tai telkkarin edessä eikä ota kontaktia. Jos rypistymisen ja turpoamisen syy on alkoholissa, ei varmaan tarvitse perustella, miksei toinen kunnioita.
Jos perusruokavalio, liikunta ja yleinen aktiivisuus on kunnossa, järkyttävää rupsahdusta tuskin tapahtuu.