Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tic Tac photo

Vierailija
04.09.2010 |

Onko kukaan onnistunut viimeaikoina tuolta mitään? Olen yrittänyt tehdä tilausta, mutta ei onnistu loppuun asti. Enkä saa siihen firmaan mitään yhteyttä. Mikä mättää??? Onkohan edes enää toiminnassa???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta koko paska. Ilmeisesti eivät mielellään tee noita ''ilmaisia'' kuvakirjoja ainakaan. (mulla purutabs paketin mukana tuli koodi jolla sai kuvakirjan)

itse tein tilauksen elokuun alussa ja ei ole vieläkään mitään kuulunut. Laitoin 2 kertaa kyselyä..toiseen vastasivat englanniksi, etteivät pysty vastaamaan suomenkielellä mulle :O!!! voi jumalauta..nyt kolmatta kertaa laitettu kyselyä (englanniksi tällä kertaa)... varmaan ilmoittavat etteivät ymmärrä englantiakaan :D!!!.. en usko että mitään kirjaa sieltä edes on tulossa.. vituttaa kun kauhee homma oli tehdä se! :-)

Vierailija
2/13 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maksettu tilaukseni odottaa käsittelyä edelleen (4 vkoa tilauksesta!), ja firmalle lähetettyihin tiedusteluihini ei vastata.

Neuvoni on: kiertäkää firma kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain idoform maitohappotabujen mukana ilmais kirjan sitä olen jo nyt odotellut kolme kuukautta ja mitään ei ole näkynyt

Ihan sama juttu reilu 2kk odoteltu ja laitettu asiakaskysely mutta mitään ei kuulu! Pistää miettimään missä kuvat seikkailee?

Vierailija
4/13 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ovat kivoja ja ohjelma kätevä. MUTTA toimitus on noissa ilmaisissa välillä tosi takkuista. Parhaimmillaan tais kestää 5kk saada kirja, mutta kaikki tilaamani lopulta tulivat. Yhteensä tilasin muistaaksdeni 15 ilmaista ja yhden omalla rahalla. Välillä sieltä vastattiin mulle suomeksikin, joten joku suomalainen siellä on töissä vaik ei kotimainen pulju olekaan.

Vierailija
5/13 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedote Valokuvakirjakampanjaan osallistuneille:

Valokuvakirjakampanjaan littyvissä ongelmatilanteissa pyydämme teitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä kampanjatoimisto Kulmaan, joka hoitaa kaikki Idoform valokuvakirjaa koskevat kuluttajapalautteet: kuluttajapalaute@kulma.com"

Vierailija
6/13 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kello raksuttanut tik-tak-tahtiin.

Laitoin tilauksen 15,7,2010 eikä mitään kuulu. Eivät vastaa mihinkään kyselyihin.

Mulla oli -50%-alennuskoodi edellisen myöhästyneen toimituksen johdosta.

Yhteistyö (olematon, surkea) loppui tähän!!!!

Tak Tak!!

Vierailija
7/13 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin aikoinani tilauksen maaliskuussa 2010. Kansiot tuli heinäkuussa. Kansio oli mielestäni hieno. Mutta tilasin kaksi erilaista kansiota,toinen maksettiin heti visalla ja toinen vähän myöhemmin. Vaikka maksukoodit olivat oikeat niin lähettivät kaksi samanlaista, koska olivat toisen ilmeisesti poistaneet. Ja reklamaatioon ei todellakaan ole vastattu. Syyskuussa tuli viesti, että voitteko ottaa yhteyttä englanniksi ja se on jäänyt tekemättä, mutta tuskin olisin saanut vastausta. Tein uuden tilauksenkin ja jätin maksun auki. Niin vaihtoivat omistajaa ja hävittivät samalla tilauksen. Että enpä hirveesti menis kehumaan firmaa.

Vierailija
8/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viestiä että siirtynyt uudelle omistajalle ja kuluttajalle ei muutoksia. Eipä enää saa suomenkielistä palvelua ainakaan ja tilausta ei kuulu, visalla maksettu.Perskules.....sentäs

Vierailija
9/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visalta voit vinkua rahasi takaisin.

Vierailija
10/13 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TicTacin "ilmaiskirja"... sen saanti kesti iäisyyden. Saa nähdä miten käy nyt kun äiti meni ja tilasi sieltä rahalla uuden kirjan. On maksettu luottokortilta, joten pitää seurata tarkkaan...

En usko että tilailen enää sieltä mitään.

Vierailija
11/13 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain idoform maitohappotabujen mukana ilmais kirjan sitä olen jo nyt odotellut kolme kuukautta ja mitään ei ole näkynyt

Vierailija
12/13 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse tein kirjan jo joulukuun 2010 lopussa. Alussa vastasivat viesteihin ja kertoivat, että pian kirja tulee. Sitten lopulta eivät enää edes vastanneet. Että sillä tavalla... Harmittaa, että menin tekemään kuvakirjan lapsestani sellaiseen. Ties mihin nekin kuvat leviävät :(

Vierailija
13/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2009 jouluna kolme kirjaa ja kaikki tuli tosin tilauksessa meni useampi kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä