Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas nyt nipukannäplääjät taas...

Vierailija
04.09.2010 |

:D

... tarkotan että jotkut kun tutkivat värkkiään sillä tarkoituksella, että onko menkat alkamassa vai onko raskaus alkanut.

Miltä sielä pitää tuntua millonkin?

Kohdunsuuko se on mitä tunnustellaan?

Kun menkat on alkamassa, oliko se sillon jotenkin pehmee ja avoimen tuntunen, ja jos onkin pulla uunissa niin ylempänä, kova...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan oon niitä nipukkoja tutkiskellut:DEi se kova ollut silloin kun aloin odottamaan viimeisintä, sellanen pehmeä oli ja ihan luulin että menkat alkaa ja tavoitti ihan sormilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onks se sillon kuitenkin aina jotenkin tosi pehmeä?

Vierailija
4/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yleensä.En ole ottanut aina selvää siitäkään varsinkin kun useampi raskaus takana niin väkisinhän se "aukko "on vähän auki aina.Mittaa lämpösi,lämpöhän romahtaa aina ennen kuukautisia.Itse olin innokas lämmönmittaaja ja jos pamahti yli 37 niin siitä jo tiesi että oli "pullat uunissa"

Vierailija
5/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska en ole mittaillut, en tiedä mikä se yleensä on.

Kaksi lasta meillä on, vauvaa ei varsinaisesti kyllä toivota. Tai minä en, mies kyllä!

On vaan menkat nyt myöhässä...

Vierailija
6/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin voi se romahtaa se lämpö vasta silloinkin kun alkaa vuotaa..Palelu oli mulla myös yks raskausoire, siis johtui siitä kun lämpö nousi.

Vierailija
7/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ihan järjettömästi. Mutta liekö sekin syynä, että ilmat on kylmenneet yllättäen...

Oi voi. No eiköhän se täydy testi ostaa, sillä selviää eikä tällä ;)

Ajattelin vaan, kun mies eilen halusi perehtyä tuohon anatomiaan ja totesi vaan että joku kova napukka sielä on tosi korkeella, ja kyseli että mikä se on.

Vierailija
8/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ainkin siltä että vosiit olla raskaana tai mistä sitä tietää.se palelu on sellaista erilaista palelua kuin jos olisi kylmä sillälailla poskia kuumottaa ja on vähän flunsainen olo en osaa selittää:D

Tsemppiä teille, ei kait se kolmas vauva ihan katastrofi olisi?Meillekin käynyt niin että ei lasta suunniteltu mutta niin se oli vain kolmas päättänyt tulla, ja pois en enää antais!Niin ihana ja kiltti vauva!

Vierailija
9/9 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monia syitä miksi ei... :)

Toisaalta mies kuitenkin on nyt kuopuksen syntymästä asti taivutellut minua kolmanteen, että eiköhän jossain vaiheessa kuitenkin se ajankohtaiseksi tulisi...

No, testailen huomenissa. :)

Jos ei ne menkat sieltä siis tule, napukoiden kovuudesta huolimati :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi