keksikää mulle ammatti, tai jotain mitä teen .olen nyt 39v.
12 vuotta kotiäitinä.
Ei ammattia,koulutusta.(lukio,kesken sekin)
Työkokemus toimistohommia, asiakaspalvelu,myyjä yms. normaalia.
Hoitotyö ei käy
Sosiaalinen työ ei käy
Myyjä, siivous, pakkaus ym ei käy.
Mitä hittoa rupeen tekemään?
Mikään ei kiinnosta.
Ehdotuksia?????
Kommentit (11)
Mutta miten päästään eläkkeelle?
Se vois olla sopiva homma
Että ei käy kateeksi. Anteeksi, en osaa oikein neuvoa, mutta olet elävä esimerkki juuri siitä, minkälaisessa tilanteessa en itse haluaisi koskaan olla. Ja vaikka kommentti kuulostaa ilkeältä, niin se ei ole tarkoitus. Oli vain pakko kirjoittaa, kun tässä av:lla on tullut hetki sitten luettua useampikin ketju, jossa vanhempia, jotka vievät lapsensa hoitoon, haukutaan tunteettomiksi. Mielestäni kunkin oma valinta, jolla voi olla vaikutuksia hyvin pitkälle elämään. Kuten monella muullakin valinnalla. Jotain saa, jostain täytyy luopua..
Olet vielä liian nuori jäämään eläkkeelle tai työttömäksi. Ehdit kouluttautua ja olla vielä parikytä vuotta työelämässä ja ansaita eläkettä. Uusi elämä alkaa! t. toinen 39-v.
ilman koulutusta et paljon siivousta ja myyjän työtä kummempaa voi tehdä. Jos et sitten perusta omaa yritystä.
Selvitä esim. työkkärissä mille alalle soveltuisit, jos joku työnteko edes kiinnostaa. Ja sitten haet opiskelemaan tai oppisopimuskoulutukseen.
olen lisäksi yh. Totaali. Lasten isä alko- ja mt-ongelmainen.
Lähihuoltaja ei käy, en pysty niistää lasten nenää oksentamatta ja en voi koskea ihmisiin muutenkaan.
En voi puhua puhelimessa,koska ääni häipyy piipitykseksi jos puhun vieraan kanssa.
Muita ehdotuksia?
Ai niin,siihenkin tarvitaan ainakin kaivinkoneenkuljettajan koulutus.
Semmoista ei taida olla siis yksinään.
Sori, en vittuille.No mitäs jos rupeet seksilinjatyöläiseksi? heh
on se sitten siivoojana työnjohtoon tai muuta. Työkkäriin kartoittamaan asioita. Eläkkeesi noilla työvuosilla on aika huono.
Ja kädet menee ruvelle kaikista vahvoista aineista.
niinkuin muutkin mannnet.