Juotteko alkoholia?
Kommentit (28)
"Pahimpana" iltanakin juon maksimissaan 4 siideriä ja se riittää mulle sopivaan kännitilaan.
Ehkä viinilasillisen viikossa max, välillä menee kuukausikaupalla ilman pisarakaan. Työn puolesta tulee jonkun verran istuttua iltaa, keskimäärin 4-5 krt/vuosi ja silloin menee useampi lasi viiniä. Harvoin juon mitään muuta kuin punaviiniä, ehkä vappuna tms. juhlissa lasi kuohuviiniä. Tai mieluiten sampanjaa, jos tarjolla. :)
Aina muistan sitten miksi ei minun ei kannata juoda :(
Olen joko tai ihminen, ikävä kyllä.
Ihailtavaa. :) Toivon että joskus itsellenikin tulisi vaihe, että ei maistu tai olisin saanut tarpeekseni... Eli todellakin juon. Suvussa on alkoholismia, täytyy olla tarkkana, mutta kyllähän se maistuu.
Se on myrkkyä minulle. En osaa juoda ja pimahdan jos juon.
Eli ei kannata, eikä maksa vaivaa.
mieluiten rutikuivaa sampanjaa, valko- ja punaviiniä, joskus siideriä tai kaljaa
1-2 ploa viikossa menee viinejä
tosin en aatteen vuoksi, vaan siksi etten pidä alkoholista, missään muodossa.
Ei juo miehenikään. Ei sen kummempaa syytä.
eikä aatteen takia vaan siksi ettei saada siitä mitään "irti".
En aatteen tai muun vuoksi,ei vain ole tarvetta juomiseen.Lopetin kokonaan saatuani toisen lapseni..
Ei tosin mitään alkoholisteja olla
joskus maittaa, joskus ei. Sampanja ja viinit ruoan kera, kännäys on aika harvinaista, mutta ei täysin tuntematon vaihtoehto (1-2 krt/vuosi).
Masennun juomisesta, saan lisäksi aivan hirveän krapulan.
En osaa kohtuukäyttää, enkä ole sitä oppinut. En juo ollenkaan sitten.
tarpeekseni ja myöhemmin ukon juomisesta.Mennyt juomishalut tyystin ukkoa katellessa.
mutta olen ajautunut eroon alkoholista. Teininä tuli juotua usein ja paljon, parikymppisenä alkoi tympiä. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut, en ole mokaillut tai nolannut itseäni kännissä, mitään ikäviä muistoja ei ole, ei pahaa krapulaakaan. Edellisestä viinilasillisesta tuli kesällä kolme vuotta, viimeisestä humalasta paljon enemmän. Ikää nyt 28.
Ei minulla kuitenkaan ole mitään päätöstä tai periaatetta kieltäytyä tai jättää juomatta. Ei vain kiinnosta, ei maistu.