Eihän tuo 500 euroa/talvivaatteet ole yhtään paha
Meidänkin pojalle (9v.) on tänä vuonna osettu ainakin tonnilla vaatteita, ei kylläkään vielä talveksi. Tosin lapsella on tarkka (ja kallis) maku. Onneksi pojallani on hyvä isä, joka maksaa kaiken, sen kun lähetän kuittitiedot hänelle. Itse joutuisin koluaan kirppareita jos jotain vastaavaa tahtoisin. Ja tuskin löytäsin lapselle kelpaavaa.
Kommentit (10)
ettei aina saa just niin kallista kuin haluaa? Varsinkaan jos sulla ei ole siihen varaa. Kiva tietty jos isänsä maksaa, mut olis sillekin 500e varmaan muutakin käyttöä kuin kalleimmat ulkovaatteet.
ja tyttärelleni 500 eurolla talvivaatteet ja kyllä teki kipeää eikä auta kuin toivoa, että kestävät useamman vuoden.
mun mielestä kannattaa ostaa vaatteita joita lapsi pitää mielellään. Kaapissa voi olla vaikka 20 hupparia, mutta päälle kelpaa tasan yksi. Eikö silloin ole viisaampi ostaa yksi tai kaksi mieluista kuin 20 epäkelpoa?
-ap
mun mielestä kannattaa ostaa vaatteita joita lapsi pitää mielellään. Kaapissa voi olla vaikka 20 hupparia, mutta päälle kelpaa tasan yksi. Eikö silloin ole viisaampi ostaa yksi tai kaksi mieluista kuin 20 epäkelpoa?
-ap
ostat yksi tai kaksi ja se lapsi pitää niitä tai palelee.
-ap
ostat yksi tai kaksi ja se lapsi pitää niitä tai palelee.
-ap
ja mieluisia kyllä mekin ostamme, ostopaikka vaan on eri
kun ei voi kokea ydinperheen onnellisuutta? Ei voi tietää, mutta onhan niitä jotka shoppailevat elämän tyhjyyden ja onnellisuuden puutteessa ja isä vielä ruokkii tätä ostamalla pojalle "rakkautta".
Meidänkin pojalle (9v.) on tänä vuonna osettu ainakin tonnilla vaatteita, ei kylläkään vielä talveksi. Tosin lapsella on tarkka (ja kallis) maku. Onneksi pojallani on hyvä isä, joka maksaa kaiken, sen kun lähetän kuittitiedot hänelle. Itse joutuisin koluaan kirppareita jos jotain vastaavaa tahtoisin. Ja tuskin löytäsin lapselle kelpaavaa.
kun ei voi kokea ydinperheen onnellisuutta? Ei voi tietää, mutta onhan niitä jotka shoppailevat elämän tyhjyyden ja onnellisuuden puutteessa ja isä vielä ruokkii tätä ostamalla pojalle "rakkautta".
ja isä asuu niin kaukana, että näkee poikaa n. 4krt vuodessa. Voipa hyvinkin ostaa rakkautta, mutta muuta vaihtoehtoa ei nyt ole. Itse olen tilanteeseen ihan tyytyväinen, pojalla on paras mahdollisen isäpuoli(mikä sanahirviö!):)
Olen kuitenkin sitä mieltä, että lapsellakin on oikeus pitää itseä miellyttäviä vaatteita. Eihän aikuisetkaan kulje vaatteissa joita eivät itse hyväksy.
-ap
joka toinen talvi uuden takin ja kengät. Kävelen niin paljon, että joudun ekan talven jälkeen viemään kengät suutarille, mutta kun pohja menee puhki, ei mitään voi tehdä.
Nämä pelkästään maksaa 500 euroa. Lisäksi 3 lastani saavat ihan sen haalarin mitä haluaa. Varsinkin vanhin tytär 6 v on todella tarkka ja se yleensä on kalliimmasta päästä. Myös lapset viettävät paljon aikaa ulkona, haalarit eivät ikinä säily seuraavalle. Huutiksesssa myyn ja montaa euroa en saa, kun ovat hyvin loppuunkäytetyt. 500 euroa ei todellakaan meillä riitä, jos ostetaan kaikille uudet talvivaatteet. Päälle pipot ja rukkaset. Niitä menee senkin takia runsaasti, kun välillä toinen pari hukkuu.
joka maksaa sen mitä lapsi kinuaa ja vaatii ;-)
Meillä on kamalan huono isä lapsilla, kun ei tosiaan osta teini-ikäisillekään 50€ ja kalliimpia huppareita eikä satasen farkkuja. Onneksi mun lapsilla ei ole tarvetta päteä vaatteilla