Pienimmät yhdistelmät kokoontaitetettuna?
Meillä on autossa vähän tilaa takana ja siksi pitäisi jouluvauvalle löytää yhdistelmät, jotka menevät mahdollisimman pieneen tilaan. Pitkään jatkuneiden supisteluiden vuoksi en ole voinut lähteä ostoskierrokselle. Netistä katsottuna lähinnä ulkonäkönsä puolesta kiinnostaisi ABC, Hartan tai Teutonia. Kokemuksia?
Kommentit (7)
Ostimme Comfortit, mutta pienimmät kuomurattaat kasattuna taitavat olla Pantherin nelipyöräiset Dynamicit 62 x 67 x 42 cm.
Ts. ne menevät eripäin kasaan kuin muut kuomarit joihin saa pehmeän kantopussin. Muuthan ottavat tilaa yhteen suuntaan noin metrin. Nämä pysyvät pienenkin auton tavaratilassa " seisomassa" ja vievät vain puolet auton leveydestä.
Muistan näistä aina rummuttaa, kun ovat uusi merkki ja monikaan ei vielä tunne sitä. Minulla on vain hyvät kokemukset nyt jo kolmelta kuukaudelta. Muita vanhoja merkkejähän täällä aina kehutaan ja haukutaan ihan riittävästi.
Mistä ostit nuo Panther Juniorit ja minkälaiseen hintaluokkaan kuuluvat. Olen aivan hullaantunut yhteen väriin heidän kotisivuillaan, mutta jälleenmyyjiä en ole löytänyt mistään. Nuo varmaan olisivat ne rattaat, jotka lopulta vastaisivat tarpeisiimme yhdistelmien jälkeen... Nimenomaan tuo comfort malli.
Search results:
Sinicar Oy
Assortment: Prams
Asematie 4-10
FIN-01300 Vantaa
--------------------------------------------------------------------------------
Kinders
Hovioikeudenpuistikko 17
FIN-65100 Vaasa
Tel. +35 8632 00999
--------------------------------------------------------------------------------
Suomen lastenvaunutukku Oy
Petikontie 14
FIN-01720 Vantaa
Tel. +35 8922 11110
Ainakin lastenvauntukulla on nettisivut.
Kyllä meni rattaat näppärään pinoon.
Tikkurilassa Vantaalla on liike Pikku hurmuri...olikohan netti osote joku www.pikkuhurmuri.fi
Itse arvostin tuota kasaanlaittoa ja sitä, että rattaissa ei ole muoviosia jotka rikkoutuisivat talven pakkasilla. Toisaalta autoomme ei tosiaankaan mahtuneet muut kokeilemamme rattaat.
Huomasin tuolla osta & myy palstalla juuri nuo Pantherit myynnissä.
Joku erikoisyksilö. Onko kellään kokemuksia. Itse en tarvitse juuri nyt, mutta veljen perhe etsii myös tällaisia rattaita.
olivat ainoat, jotka mahtuivat meidän pikkuauton tavaratilaa vaakatasoon. Tällöinkin pyörät piti ottaa pois, lähtevät helposti. Meidän auton tavaratilaa kuvaa hyvin se, että sinne mahtuu päällekäin kaksi juomakoria ja siihen loppuu korkeus.
Korkeutta Hartaneiden Toplinellä on 40cm koottuna.
Kokemuksia ko. yhdistelmistä löydät hakusanalla Hartan tästä keskusteluosiosta.