-77 syntyneet, minkälainen elämäntilanne?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun omaa elämää tulee aina verrattua heihin samanikäisiin, jotka ovat menestyneet itseäni paremmin. Siitäkin huolimatta, että olen itse menestynyt myös elämässä omien arvojeni mukaan hyvin.
Kommentit (30)
- 3 lasta, ikähaitarilla 2-7 v
- koulutus VTM, kaup.yo (en aio tehdä toista tutkintoani loppuun)
- vakituinen työ, johtotehtävä luovalla alalla
- naimisissa 8 v, saman miehen kanssa onnellisesti yhdessä yhteensä 11 v
- asunto rt pk-seudulla
- elämä kaikin puolin hyvin
- naimisissa reilu 11v
- 5 lasta, 10v-1v
- amk-tutkinto
- omakotitalossa asustellaan
- nyt kotona lasten kanssa
*3 lasta, 4-9v
*Avioliitossa, tänä kesänä vietimme 10. hääpäivää.
*Omakotitalo, pienessä kaupungissa
*Yrittäjä (10v yrittäjyyttäkin takana).
*Elämä on helpottanut jotenkin viimeisen vuoden aikana, kun 2. lapsi meni kouluun ja pieninkin on sentään jo 4v. Itselle ja omilla harrastuksille on jäänyt aikaa. Onnellinen olo :)
9 vuotta naimisissa
kaksi lasta 5 ja 2 v
omakotitalo pienessä kaupungissa
minulla ja miehellä korkeakoulututkinto
minä asiantuntijana; vakipaikka, jossa olen ollut 7 vuotta. Mies luokanopettaja.
Tullaan hyvin toimeen taloudellisesti. Lähellä asuvat isovanhemmat iso apu lastenhoidossa.
Yh, 2 lasta
vuokralla
vakituinen työ
sinkku
Mutta äärettömän onnellinen.
Minulla oli..avioliitto ja omakotitalo...mutta olin onneton ja lapseton :)
aika vakiintunutta elämää uusperheessä. Alempi korkeakoulututkinto, ihan ok duuni (ei mikään loistopalkka, mutta viihdyn) ja periaatteessa kaikki hyvin. Oma (pankin) kerrostaloasunto.
paitsi, että olen itsekin työelämässä, työssä jossa viihdyn. 9 vuotta naimisissa, mies johtavassa asemassa, 2 lasta, vastavalmistunut omakotitalo ja elämässä kaikki hyvin niin taloudellisesti kuin muutenkin. Onnellinen, yhdessä viihtyvä perhe olemme mekin :).
Olen onnellisesti naimisissa jo yhdeksättä vuotta. Meillä on kaksi lasta, koira ja kissa. Asumme vastavalmistuneessa omakotitalossa rauhallisella paikalla ja isolla tontilla. Velkaa talosta on noin puolet. Olen vielä toistaiseksi kotiäitinä, mutta lähitulevaisuudessa palaan jälleen työelämään ja jatkamaan keskeneräisiä opintojani. Minulla on pohjalla 2 ammatillista tutkintoa ja yo-paprut. Miehelläni on korkeakoulututkinto ja hän työskentelee esimiestehtävissä. Taloudellisesti asiat on siis hyvin, mutta kyllä elämä on enimmäkseen päivänpaistetta muutenkin. Olemme onnellinen perhe joka viihtyy yhdessä. Matkan varrella on toki ollut myös kuoppia ja siksi tätä onnea osaa todellakin arvostaa.
-4 elävää lasta,yksi enkelinä
-mahtava ymmärtäväinen mies
-väkivallaton koti
-yksi kissa=)
-onnellinen kotiäiti olen kaikesta huolimatta
Kauheen monta lasta kaikilla. Ja yhdellä jo teini-ikäisiä! Ja monta vuotta naimisissa. Olen vm-77 mutta musta tuntuu että mulla on vielä elämä edessä, olen elänyt pitkään nuoruutta ja lapset on vasta tulevaisuudessa suunnitelmissa. Tosi outoa ajatella että mulla vois olla jo monta lasta! Ehkä se johtuu siitä ketä sattuu lukemaan vauva-palstaa.
- ei naimisissa, ei lapsia, en edes seurustele.
- vuokralla asun
- töissä käyn, yliopistotutkinto kesken
- vapaa-aikaa kaipaan enemmän
- olen tyytyväinen elämääni