*~*TammiTähtien Syyskuu*~*
LA--nimimerkki--ikä--paikkakunta--lapset--synnäri
(pakkohan ei tietysti ole kertoa kuin ehkä LA ja nimimerkki:)
??.??--Pullerot06
??.??--MataHari--36--Jorvi
??.??--Ppiitu
29.12.--manta1--26--esikoinen tulossa--Hyvinkää
29.12.-1.1.--emo79--PKS--P / 07--Kättäri
30.12.--LilleLobster--23--Lahti--T 09/04--PHKS
30.12.--hiutale--26--esikoinen tulossa
31.12.--pikkuapollo--27--esikoinen tulossa--Jorvi
1.1.--kattilainen--31--Oulu--P /03--OYS
1.1.--Mami190609--28--Oulu--T 06/09--OYS
2.1.--Senjorita--29--Hospital de Torrevieja
2.1.--hemppali--28--T /08--Kättäri
3.1.--'ninni--22--Perniö--SAS
3.1.--Moonstone--29--Klaukkala--lapset 7v & 5v--Kättäri
3.1.--maluh--28--lahti--kolmas tulossa--PHKS
3.1.--Niiskuneiti78--T 12/05, P 05/07--OYS
4.1.--katzu--28--Turku--P /06--TYKS
4.1.--pyykkipoika--25--P /09--KYS
4.-9.1.--Hillamarja
5.1.--kauntri--TAYS
6.1.--Kerttu--P /06,P /09--Jorvi
6.1.--SuklaaSuklaa--OYS
7.1.--Freckled--27--Kanta-Häme
8.1.--Nelliina-79--30--PKS--P /07
8.1.--sa
8.-10.1.--Minette
9.1.--Milaya--26--P 7v--Kättäri
9.1.--Tau--30--esikoinen tulossa--Kättäri
9.1.--SofAin--T /04,T /07--VAS
10.1.--chili--23--Helsinki--esikoinen 05/09--Kättäri
10.1.--mami@6--Mäntsälä--seitsemäs tulossa--NKL
11.1.--misteli--26
11.1.--mutsi77--33--Jyväskylä--KSKS
12.1.--Geranium--Oulu
13.1.--IceFairy--23--P 10/08--naistenklinikka
13.1.--Lilya--23--Pori--esikoinen tulossa--Satks
13.1.--Thelma--32--Uusimaa--esikoinen tulossa--Hyvinkää
14.1.--Jenkka--23--Kokkola--T /07--K-PKS
14.1.--Tammivauva--28--kolmas tulossa--RAS
14.1.--Birgit80--29--Helsinki--esikoinen tulossa--NKL
14.1.--Kolibri
15.1.--Elsi--Etelä-Suomi
15.-16.1.--Sensimillah--26
16.1.--sparkle86--23--Kokkola--esikoinen tulossa--K-PKS
17.1.--Mea
17.1.--Jan
18.1.--Swamped--24--Satakunta
18.1.--mintsi--26--SEKS
18.1.--emmihanna--28--Itä-Suomi--esikoinen 06/06
18.1.--anne-mari81--28--T /06,T /08--Raahen aluesairaala
19.1.--jodiel--30--05/04--TYKS
19.1.--Milli--42--P /09,T /07, T /03--Jorvi
19.1.--Tuitu--3. lapsi tulossa--Jorvi
19.1.--Trea
20.1.--Zipuli--29--T /05
21.1.--tannukka--20--T /09--SAS
21.1.--Marju_73--37--Akaa--T /05,P /08--TAYS
21.1.--ssannaa
22.1.--MetsänKeiju--25
22.-23.1.--Karo84--Keski-Suomi--KHKS
23.1.--Teesku--21--Naistenklinikka/Kättäri
23.1.--Jonskuli85
23.1.--Lumitiikeri--27--esikoinen tulossa--TAYS
23.1.--manssu--P /05, T /06--Kättäri
24.1.--Piritta--35--P /09--KSKS
24.1.--satuannukka--28--kolmas tulossa--Kättäri
25.1.--Awin--32--Espoo--P /08--Jorvi/ Naistenklinikka
25.1.--ottiilia
25.1.--Viltsu--33--T /04, P /06--KSKS
25.1.--candyfairy--34--P /98, P /99, T /08, OYS
27.1.--Adalat--KOKS
27.1.--Eliaksen_äiti
28.1.--heppis
28.1.--BlackRose--P /09--NKL
28.1.--Eden--25--Espoo--P /04, P /08--Jorvi
28.1.--mikkis
28.-29.1.--Mirtel--32--Pirkanmaa--esikoinen tulossa--TAYS
29.1.--Sinde85--24--Oulu--esikoinen tulossa
29.1.-1.2.--Tupu77--32--Itä-Suomi--kolmas tulossa--MKS
30.1--Miljeera
31.1.--Heath--30--Helsinki--Naistenklinikka
TammiTähdet Facebookissa: laita minulle sähköpostilla nimesi, niin lisään sinut kaverikseni, jotta voin lisätä sinut ryhmäämme:) Ryhmä on salainen, eikä näy profiilissa / edes haulla.
Email: zadaria2@hotmail.com
TammiTähdet yahoossa: Ryhmä löytyy osoitteesta http://groups.yahoo.com/group/tammitahdet11/
Ryhmä on myös suljettu, joten sinnekään ei ulkopuoliset pääse.
Kommentit (26)
juu eli tolla kuumemittaritutilla oli hintaa n.13 ja puoli euroa. Ajattelin itse hankkia sellaisen koska se vaikuttaa helpolta tavalta saada kuume mitattua pikkuselta eikä tarvii pikkusen sitte vääntelehtiä ja kääntelehtiä mitatessa..
ON: Mulla kun toi paino putosi sen 10kg niin nyt on sitte ruvennu vasta nousemaan tosin vain 2kg. mut silti.. Odotan kolmatta ultraa että saadaan se istukan paikka selville.
Bussilla matkustus on ruvennu hieman tökkimään, tulee pahaolo kun menee vaan kaupungille.
Esikoiselle haettiin tänään kaupungilta vaatetta ja kotiinpäin kun mentiin niin oli tosi huono olo bussissa ja kun pojalla oli vielä känkkäränkkä kylässä niin olipa tosi pitkän tuntunen matka..
Chili (unohtanut viikkonsa)
Kylläpä aika on taas vierähtänyt.
Ensi viikolla olisi rakenneultra, joten sitä odotellessa... Ja sunnuntaina saadaan puolenvälin rajapyykkikin täyteen :)
Elo on ollut suht tasaista. Loman jälkeen tosin huomaa työn olevan aika rankkaa, supistuksia tulee joka päivä (toki kakkosen odotuksen aikana myös supisteli rv20 alkaen). Olen miettinyt jopa sairaslomalle jäämistä, mut yritän nyt ensin höllätä tahtaia ja kattoo auttaako se...
Neuvolasta antoivat minulle verenpainemittarin ja viikottain tulisi mittailla paineita. Paineet olleet ok, mut edellisessä raskaudessa nousi loppua kohden niin huimiin lukemiin, että vaatii "tehoseurantaa" tässä raskaudessa.
Viltsu kyseli painon noususta... Minulla ekasta neuvolan käynnistä paino noussut 5kg, ja ennen ekaa neuvolaa paino nousi 3kg... Elikkäs lyhyen matikan opeilla olisi siis 8kg yhteensä tullut. Neuvolassa kyselinkin et onkohan tullut liikaa, mut sanoi että ihan normaalia. Vielä olis toinen 20viikkoo jäljellä, joten hirvittää kyllä ajatella kuinka paljon viel kerkee nousta :(
Joko ootte paljon tehnyt hankintoja vauvalle?
Meillä on lähinnä kirpparilta vaatetta ostettu ja sukulaisilta saatu tarvikkeita... Mut paljon pitäis vielä hankkia, kun aikasemmat vauvantarvikkeet ja vaatteet ovat menneet kiertoon. Vaunut on sentään vielä tallella :)
Manssu rv 19+5
Meillä on vauvalle hankittu jo pinnasänky, hoitopöytä, syöttötuoli, turvaistuin ja rattaat. Vielä pitäisi hankkia vaunut ja sitteri.
Vaatteita ja leluja ollaan saatu tosi paljon sukulaisilta ja kavereilta. Vaatteita en ajatellut itse ostaa kuin pari vähän parempaa vaatekertaa.
En tiedä miksi, mutta mulle on ollut todella tärkeää se, että uudella vauvalla on joku tietty vaatekerta, jossa sitten tullaan synnäriltä kotiin:) Tämä oli jo ensimmäisen vauvan kohdalla. Tämän vaatekerran olen onneksi jo ehtinyt ostaa.
Saa nähdä kuinka paljon saa pientä sitten topata kun synnäriltä kotiin lähdetään:)
LilleLobster & Otto 23+2
Eli rakenneultraa odotellaan täälläkin, olis ensi viikolla. Jännittää:) toivottavasti pikkuisilla vaan olis kaikki hyvin. Olen sen verran tehnyt hankintoja että kaksosten vaunut on tullut ostettua ja joitain vaatteita. Ennestään on jo sen verran tavaraa, ettei niin paniikkia olekaan. Painoa on tullut n. 5 kg, aika lyhyen ajan sisään on tullut nuo kilot ja varmaan niitä tulee vielä hurjasti lisää:) mutta en jaksa stressata asialla.Mulla on edelleen kans todella voimakkaita supistuksia, välillä vähän pelottaakin että ovatko ihan vaarattomia mutta onneksi nyt kuitenkin tämä sairasloma niin voi rauhassa lepäillä ja ehkä istukoiden sijaintikin vaikuttaa supistusten voimakkuuteen. Mutta tässä kuulumiset tältä erää, lisää sitten kun rakenneultra ohi. Zipuli 20+2
Täälläkin odotellaan rakenneultraa innolla. Vielä viikko odotettava. Toivottavasti pikkuusella kaikki hyvin ja ehkäpä sukupuolikin saadaan selville.
Painoa on tullut 7-8kg siitä mitä oli ennen raskautta, ja se alkaa tuntua jo kehossakin. Paino ei ole ennn ollut näin korkea koskaan aikaisemmin. Täytyy vain yrittää lenkkeillä säännöllisesti.
Työpäivän jälkeen jalat on kyllä useasti ihan poikki, mutta puoli tuntia jalat kohti kattoa kummasti auttaa taas jaksamaan. Ja lisäksi on tuo väsymyskin vielä, se varmaan vaan pahenee vielä loppua kohden. Päikkäreitä vaan otettava, jos siltä tuntuu. :)
Vauvan tarvikkeita sain vaihtokaupalla miehen veljen perheeltä. Isoimmat hankinnat (vaunut ja pinnasänky) ostan kunhan vain ehdin. Äidiltä kyllä saan ihanan pajusta tehdyn jalallisen perintökopan, johon pikkuunen mahtuu ensimmäiset kuukaudet. :D
Mintsi ja pikkuunen 20+6.
Tänään oli toinen virallinen neuvola jossa sain ne typerät kelapaperit taas.. Vauvan syke kuului hyvin. Pikkunen potki aina välillä niin että äänet katkes ja taas kuului. verenpaineet oli hyvät ja hemoklobiini oli jotain 116.
Pieni negatiivinen asia oli että oli proteiinia pissas. Nyt sitten sain lähetteen Labraan että katotaan mikä oikeesti on tilanne, toivon että ei mitää myrkytys oiretta sentään..
Meiltä löyty varastosta yhdet vaunut ja yks turvakaukalo autoon, ylimäärästä. Eli jos jotain kiinnostaa niin pientä korvausta vastaan saa. kuvia ja muita löytyy.. :)
Saatiin siskolta hyppykiikku uudelle tulokkaalle. Sitteriä pitääs korjata tai hankkia kokonaan uus?!
No nyt katkes ajatus joten myöhemmin lisää.
Chili
...pitkästä aikaa kirjoittelen, vaikka lukenut olen palstaa säännöllisesti.
Zipulille vain terkkuja, minullakin on kaksoset ennestään ja nyt odottelen kolmatta, siis yhtä vauvaa :) Kaksospojat ovat nyt 4,5-vuotiaita. Eli jos sull ajotain erityistä kaksosraskauteen liittyen, niin voin yrittää vastailla. aikoinaan mun synnytys käynnistettiin viikolla 38+2 eli aika pyöreäksi masu venyi ja paukkui.
Nyt siis omassa olossa varsin tasianen vaihe, vaikka todellakin tuntuu, että olen raskaana. Masu on jo melkoinen ja nivusia särkee ja vihmoo tosi herkästi ja hengästynkin helposti. Ja sitten ihania suonikohjuja on ilmestynyt tosi paljon..kääk. Tuntui että ne ilmestyivät jo kesällä helteiden aikaan. Nyt olen hankkinut instrusta hoitosukat, joit ailman en voisi ollaa, ovat ihanan napakat ja jalatkaan eivät väsy niin herkästi. Vaan taitaa mulla olla sellainen ihotyyppi, että arpia tulee j asuomet menee mykkyrälle... Onko teillä muilla tällaisia ongelmia vielä?
Maha-asukki on todella vikkelää sorttia, potkuja tuntee pitkin päivää, mikä on ihanaa.
Tsemppiä kaikille,
pullerot06 ja rv 21+2
Eli rakenneultrassa kävin tänään ja kaikki vaikutti olevan ainakin tässä vaiheessa hyvin, ihanaa! Vilkkaat ipanat siellä uiskentelivat.Sukupuolta en kysynyt, liekö olisi kertonutkaan, tuntuu ihan kivalta kun on jännitystä!
PULLEROT06:Kiitos terkuista! Kivaa kun on joukossa joku jolla jo kokemusta kaksosista. Kysyn kyllä heti kun jotain mieleen juolahtaa:)nyt ihan tasainen vointi paitsi että tuntuu että jalat on ihan loppu, ehkä mullekin olisi noista tukisukista apua.
Mutta nyt yöunille, ollut pitkä mutta kiva päivä!
Maanantaina kävin verikokeissa (sain kuin sainkin vain kahden viikon välillä) ja eilen sain rakenneultran yhteydessä tulokset. TSH on tippunut jo alle neljään :) Sen huomaa voinnissakin, tunnen olevani oma itseni ja enemmän kartalla kuin pari kk sitten.
Painoa minulle on kertynyt entisten liikakilojen lisäksi jo reilu 10 kg (kääk!), mutta nyt nousu kuitenkin hidastunut sataan grammaan/vko.
Ultrassa kaikki hyvin. Tällä hetkellä näyttäisi olevan poika tulossa. Mutta eikös aika monilla ole häpyhuulet näyttäneet ultrassa kivespusseilta? Istukan paikkaa pitää kuulemma tarkkailla, on aika alhaalla.
Jännä, miten noista käynneistä tulee aina niin hyvä mieli :)
Candyfairy 21+2 (vauvan nimi taitaa mennä uusiksi)
Keskiviikkona oli rakenneultra. Massussa kaikki ihan hyvin. Tosin kätilö löysi sydämmestä kalkkikertymää (golfpallo). Kätilön mukaan yleensä nämä häviävät ennen vauvan syntymää, eikä tarvita mitään lisätutkimuksia.
Sukupuolesta sain veikkauksen...Tyttö olisi tulossa. Tosin oma olokin on ollut ihan "tyttöolo".
Kasvanutkin vauva oli tosi hyvin vastasi päivälleen viikkoja. Tyttö kun syntyi pienenä täysillä viikoilla, täytyy seurata vauvan kasvuakin massussa tarkemmin. Ilmeisesti siis luvassa loppua kohden lisää ultria.
Närästys on nyt alkanut vaivaamaan tosi pahasti. Melkein mitä tahansa syö niin närästää... Vaiva on toki tuttu edellisistäkin raskauksista.
Maha rupee oleen jo aika pinkeä... Kun Pullerot06 kyseli onko muilla raskausarvista ja suonikohjuista vaivaa, tutkin peilin kautta mahaani tarkemmin... Huomasin vanhojen arpien kohdalla muutamia punaisia kohtia, joten äkkiä rasvasinta rasvaa mahaan :) Vaikka eipä se ole auttanut edellisissäkään raskauksissa. Taitaa olla tosiaan ihotyypistä kiinni tuo raskausarpien syntyminen.
Nyt on jo tullut muutama mahantaputtaja... Tuntuu jotenki tyhmältä, kun puolitutut ihmiset tulevat koskemaan mahaa... Kun itsekkin on vasta "tajunnut" olevansa raskaana.
Manssu 20+5
Täällä on alkanu kans viimeinkin se kuuluisa energiavaihe. Kerkesinki jo vähä ootella sitä, ku ei mitään saanu aikaseksi ;)
Rakenne-ultra oli jo 3 viikkoo sitte. 3 poika ois ultran mukaan tulossa. Tyttöolo on ollu koko raskausajan. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :D
Vielä eiliseen saakka luulin, että meilläkin raskaus etenee oikein mainiosti. Rakenneultrassa oltiin 23.8. ja siellä oli kaikki oikein hyvin. Sukupuolta ei saatu selville, tai ainakaan meille ei kerrottu. Jännitys siis säilyy ainakin toistaiseksi.
Olin itseasiassa silloinkin sairaslomalla, koska flunssaan liittynyt yskä mursi pari kylkiluuta. Nyt kun niiden puolesta alkaa helpottaa, tuli muita ongelmia. Eilen alkoi yhtäkkiä aivan hillitön mahakipu ja sain onneksi kyydin terveyskeskukseen. Eihän siellä mitään tehty, vaan annettiin lähete aluesairaalaan, josta sanottiin, ettei tänne olisi pitänyt lähettää, vaan suoraan Taysiin.
Siellä menikin sitten koko ilta. Kipu hellitti hieman, mutta supisteli ihan selvästi ja sen lisäksi koko vatsa oli kuin tulessa. Onneksi kaikki oli kuitenkin periaatteessa hyvin; kohdunsuu oli tiukasti kiinni, virtsa- ja verikokeet puhtaan jne. Kunhan vain supisteli jotain syystä. Lääkäri kirjoitti kuukauden sairaslomaa ja kahden viikon päästä on kontrolli äitiyspolilla. Nyt sitten on aikaa alkaa neuloa villapöksyjä vauvalle!
Se hyvä puoli tuossa reissussa oli, että näin mihin sitten tosihetkellä mennään ja miten siellä toimitaan, koska olin siis synnytysvastaanotolla eilen. Taysiinhan ei pääse enää tutustumaan,vaan valmennus on netissä.
Mitään vauvatavaroita meille ei ole vielä hankittu. Tai tuotiin me perintö rottinkikori jo kotiin,mutta mitään muuta ei ole. Hahtuvalankaa olen ostanut, joten niitä vaippahousuja pitäisi neuloa ja kansalaisopiston kudontapiiriin olen ilmoittautunut, jos vaikka saisin siellä tehtyä kantoliinan. TÄllä hetkellä en vain ole varma, pystynkö menemään sinne.
Tällaista tänne. Toivottavasti kaikki voivat paksusti!
kauntri: hurjalta kuulosti tuollaiset supistelut:/ toivottavasti siellä nyt tilanne rauhoittuu, kun saa rauhassa olla saikulla!
Itsekin välillä mietin, miten pitkälle sitä jaksaa / pystyy töissä olemaan, kun on kuitenkin raskas seisomatyö kyseessä..välillä selkä tulee kipeäksi, ja nyt viimeisimpänä villityksenä kylkiluita on alkanut kolottaa. Se on todella ikävän tuntuista, ei oikein tiedä miten päin pitäisi olla.
Ja nyt tämän mahan pitäisi vielä olla pieni:) Ihan yläkäyrällä on menty kohdunpohjan korkeudessa koko ajan, että aikamoinen maha lienee tulossa:)
Otto 24+6
tänään oli neuvola, rautaa pitää yrittää syödä hb on 115, muuten kaikki ok. Vauva liikkuu kovasti. Väsymyksen takia oon pari päivää sairaslomalla. Meidän terkkari on älyttömän kiva ja ymmärtäväinen, tykkään kovasti käydä siellä.
Seuraava kerta onkin eka lääkäri (rv26) ja samalla viikolla sokerirasituskokeet. Kelan laput täyteltiin. Ei ihmeempiä. Olo on väsynyt ja saamatonkin... :( Vaikka pitäis olla energisin olo tässä vaiheessa...
Mukavaa odotusta kaikille tammikuulaisille,
Viltsu rv 21+6
Tällä palstalla tuntuu olevan hiljaista.
Rakenneultrassa käytiinn viikko sitten ja pikkuunen näytti olevan terve kaikin puolin. Kovasti oli liikekannalla. Ja kätilö saikin tehdä töitä että sai ultrattua tarkasti pikkuusen. Sukupuolikin selvisi, ehkä. Minä uskon sitten kun pikkuunen syntyy ja näen kumpi tuli. :) Pääasia kuitenkin että kaikki oli kunnossa.
Tänään neuvolassa oli mieskin mukana ja kuuli sydänäänet ensimmäisen kerran. :) Kelan paperit sain täytettäväksi. Kuinka moni aikoo ottaa äitiyspaketin vai otatko mieluummin rahana? Itse ajattelin ottaa äitiyspaketin, koska on esikoinen tulossa. Ja onhan ne vaatteetkin ihania.
Ei niin hyvää, jottei jotain huonoakin. Nimittäin nuo supistelut. Alavatsalla tuntuu supisteluja. Mutta eivät ole aina kipeitä. Mutta mietityttää ne, koska supistukset välillä kipeitäkin vaikka istun sohvalla rauhassa katsomassa tv:tä. Supistukset pääasiassa iltaisin. Neuvolassa ei juurikaan sijainen kiinnittänyt asiaan huomiota.
:( Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin pikkuusella.
T: Mintsi ja pikkuunen 22+6
otsikostakin tuo jo selvisi. Vaikka viides on tulossa, on ihanaa hypistellä paketin tavaroita, ja tottakai uusi vauva tarvitsee uudet henkilökohtaiset tavarat, ja tuoltahan ne saa paljon helpommin kuin ostamalla. Toisaalta, mullahan on jo niin isotkin lapset, että on taas vähän uutuudenviehätystä saada paketti ;)
Eli aion ottaa 2 pakkausta ja yhden rahan. Minusta esimerkiksi toppahaalareissa oli ihan ok väri, sopivat sekä tytöille että pojille, vaikka ovathan ne toki reilun kokoisia mutta voihan niitä kääriä sitten kun joskus pääsee kotiin:) Mutta kestovaippoja on pakkauksessa liikaa ja huom. kestoliivinsuojat, yök:(Esikoisen kanssa luovutin äidinmaitoa ja tulin siellä tietoiseksi, millaisia bakteeripesiä liivinsuojat ylipäätään ovat, olkootkin kertakäyttöisiä mutta että vielä nekin kestona..En vastusta ekologisuutta mutta esimerkiksi nuo hygieniajutut tuntuu joskus jäävän huomiotta.
Supisteluista: ei kai niistä haittaa ole niin kauan kun ne eivät ole kivuliaita, eikä niitä tule säännöllisesti. Mulla supisteluja ollut noin 14. viikolta alkaen, mutta ainakin kohdunsuu ollut suljettu niistä huolimatta, 4.10 on lääkäri, saa nähdä mikä tilanne silloin.Kauniita syyspäiviä kaikille!
Otan kyllä pakkauksen, esikoinen kun on tulossa. Sisältö näyttää varsin kattavalta ja laadukkaalta.
Olin tiistaina sokerirasituskokeessa, mutta arvot olivat onneksi kohdallaan. Ei ollut mikään maailman miellyttävin tutkimus, tuli tosi huono viimeisen tunnin ajaksi. Lisäksi näytteenottaja ei saanut minusta verta ulos muuta kuin ranteesta, josta sitä sitten valui lattioita myöten. Viimeisen näytteen eri ihminen kyllä sai ihan normaalisti kyynärtaipeesta. Mutta on tosi helpottunut olo, ettei raskausdiabetesta löytynyt!
Itsekin pähkäilen noiden supistusten kanssa, että kuinka vakavia ne on. Enää ei tule säännöllisiä, mutta heti jos vähänkään ripeämmin liikkuu, niin maha vetää aivan kovaksi. Olen sitten ollut aika hiljaksiin. Mikä on helppoa, koska olen aivan mielettömän väsynyt. Juuri nytkin heräsin parin tunnin aamupäiväunilta. Eikös tämän toisen kolmanneksen pitäisi olla sellaista erityisen energistä aikaa?
Kauntri 25+1
Tuolla toisepalstalla kirjoitin viimeksi niin nyt tänne.
Odottelen neuvolaa joka onkin siite reilun viikon päästä. Tai lääkäri kertahan se on.
Oon todella loman tarpeessa ja jos tosiaan tän toisen kolmanneksen pitäs olla energistä aikaa niin ei oo näkyny meillä! Masentaa, väsyttää ja närästää..
Pian lisää tietoa masukista kun tällä hetkellä kaikki hyvin, toivottavasti jatkossakin..
Koitetaan jaksaa..
Chili (rv25 kesken)
Hieman on hiljaista ollut, mutta mukavaa, että edes joitain on vielä keskustelussa mukana:)
chili: en ole ennen kuullutkaan kuumemittaritutista! Kuulostaa kyllä varsin näppärältä keksinnöltä, paljon sillä oli hintaa? Saas nähdä, jos saisi tämän kakkosen totutettua tuttiin, silloin tuollainen voisi olla ihan pakollinen lisävaruste:D
Viltsu: mulla oli tullut tuossa 22 viikolla 4 kiloa painoa lisää. Että ihan normeissa varmaan mennään:) Hirveästi herkkuja, ja erityisesti suklaata tekisi koko ajan mieli. Olen yrittänyt ostaa suklaamuroja jne, ettei tulisi ihan pelkkiä karkkeja vedettyä. Mutta toisaalta en ole juurikaan stressannut ruokavaliosta, kaipa tuo elimistö itse tietää mitä nyt haluaa:)
LilleLobster & Otto 23+1