Miksi suomalaisnaiset eivät osaa pukeutua tai laittautua?
Mennään kuin metsäläiset hiukset takussa. Kampaajalla käydään ehkä kerran vuodessa, hiuksia ei kammata tai laiteta mitenkään. Pukeutuminen on joko yliampuvaa mautonta trendikästä tai jotain järkyttävää ysärityyliä. Tyylitajua ei kyllä kaduilla näy. Huh naiset.
Kommentit (26)
siis sinusta on ok, että vauva huutaa joskus vieressä sitterissä sillä aikaa kun "muotoilet" hiuksesi, ja sanot että lapset ovat teille tärkeimmät. minun lapseni ei tarvitse yhtään itkeä ettenkö pientä lohduttaisi, jätän mieluummin kuivaajan käyttämättä, ettei lasta pelota.
itse laittaudun joka paiva ja ei ole minulta mitaan pois jos muut mammat ei sita tee. Eipa ole vaikea erottua edukseen silloin :)
Tämän aloituksen kirjoittanut ei taida asua Helsingissä. Jos asuisi, ei väittäisi etteivät suomalaiset naiset näytä hyviltä ja laittaudu. Itsekkin laittaudun, pidän itseni normaalipainoisena ja pukeudun kauniisti.
Ainakin mulla. Miksi sulla ap? Vai minkä maalainen olet?
Oikeassa maailmassa ap:n väite ei päde. Kannattaa ottaa ne paskanruskeet lasit pois nenältä, niin maailma näyttää paljon kivemmalta paikalta. ;)
Minun mielestäni meikkaamisella ei ole mitään tekemistä siistin olemuksen kanssa. Voi käydä päinvastoin jos meikkaamaan tottumaton alkaa läträtä väriä naamaansa. Siistit vaatteet, tukka puhdas ja ainakin jollakin tavoin kuosissa, yleensäkin puhtaus. Niistä se tyylikkyys ja hyvä olo itsellekin lähtee.