Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteishuoltajuus+sairastuminen

Vierailija
03.09.2010 |

Kysyisin neuvoa:

Minulla on yhteishuoltajuus mieheni kanssa. Lapsia on useita. Nyt olen sairastunut ja joudun leikkaukseen, jonka jälkeen olen muutaman kuukaude hyvin sairas. Enkä tiedä olenko jo ennen leikkausta pois pelistä.

On myös mahdollisuus, että en toivu enää.

Lasten isä vastasi tähän hyvin kylmästi, että meillä on viikko-viikko sopimus ja siitä pidetään kiinni.

En ymmärrä. Joudunko laittamaan lapseni huostaan joka toiseksi viikoksi?

Miten ex-mieheni voi sanoa noin? Pelkään hurjasti, että mitä lapsilleni tapahtuu.

Apua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että hän huolehtisi lapsistaan, ehkä hän haluaa vain pelotella sua ja aiheuttaa ylimääräistä huolta. Oli miten oli, niin tyhmästi tokaistu.

Vierailija
2/3 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli ( on) lasten lähivanhempi, mutta lapset oli säännölliseti myös äidillään. Äiti kieltäytyi ottamasta lapsi, koska ei ollut hänen vuoronsa. Onneksi olin hoitovapaalla itse, joten menin lapseni kanssa hoitamaan veljenlapsi, kunnes veli pääsi sairaalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kysyä perheneuvolasta apua?Ainakin Vantaalla ohjataan olemaan sinne yhteydessä mikäli yh:na sairastun ja tarvitsen apua.Eivät voi auttaa lastenhoidossa mutta osaavat neuvoa mihin olla yhteydesä tällaisessa tilanteessa.Onko sinun vanhemmat kykeneviä ottamaan lapset hoitoon?Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi