Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden talon loukku, älä saarnaa

Vierailija
02.09.2010 |

joo, tiedän et tuli tehtyä tyhmästi. Jotenkin luultiin et asuntojen hinnat ovat pysyviä ja että se olisi hyvä päätos meidän perheelle.

Eli meillä oli rivi talo ja sen sijaan et oltaisi myyty se me otettiin siitä lainaa, ja ostettiin aika huono kuntoinen omakoti-talo, aika kaukaa kaupungista.

Eli mukamas saatiin se elämäntyyli mitä haluttiin.

Mutta kävikin niin et rivarin vuokralaisen etsimiseen meni aikaa, ja lopulta kun sellainen saatiin vuokra ei kattanutkaan kaikkia kuluja. Minä päätin et se on myytävä, mutta mies oli sitä vastaan ja ei suostunut kuuntelemaan minua.

Lopulta me kuitenkin erottiin. Nyt miehellä on se rivitalo ja minä olen jäänyt tähän isoon taloon mihin ei ole varaa

Vuoden verran yritin saada myytyä. Olin valmis melkein antamaan ilmaiseksi pois, mutta ei tullut edes tarjouksia.

Ja sitten lämmitys meni rikki talossa, avioero maksoi, lasten terveyskulut ja hoitopaikat oli järjestettävä.

Eli vielä olen pystyssä. Lainaa on paljon, liikaa, ja luottokorttivelkaa.

Ulosotossa en vielä kuitenkaan ole

Harmittaa niiin hirveästi. Haluan olla taloudellisesti vapaa, päästä irti turhasta velasta ja muuttaa pienempään johon on varaa, tai vaikkapa eri kaupunkiin.

Mutta ei niin ei niin ei

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vaihtoilmoituksia, tyyliin vaihetaan omakotitalo maalla jonkin paikkakunnan keskustakaksioon. Ja sitten myyt kaksion ja meet itse vuokralle.

Vierailija
2/2 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vajaa esim. autoja rakentaville mobilisteille tai voiko osa olla opiskelijalle alivuokralaiskämppänä tai muuta vastaavaa? Tai jos tontti on iso, myy siitä osa pois naapurille erikseen lohkottuna. Tai jos tontilla puutarhaa vuokraa paikalliselle 4H-kerholle jne. Pistä talo jakoon näin, jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän