OMG! BB-Henna pikkasen epäonnistuneet huulet :P
Kommentit (16)
Tuleva Johanna Tukiainen tuokin bimbo... hyi helvetti.
epäonnistunut naama. Kyllä musta nää bimbot Maria, Aitolehti (naturellina), ym. on sinänsä ihan nättejä (sitten kun avaa suunsa niin alkaa vaan ärsyttää niin että lopulta ärsyttää ulkonäkökin), mutta tota Hennaa mä en oo koskaan ymmärtäny. Musta se näyttää joltain kummalliselta jyrsijältä. Ja vielä kehtaa telkkarissa sanoo että "ei oo helppoo olla hyvännäkönen". Hah :D Hyvä kroppa sillä on, mut naama.. voi parkaa.
Tuleva Johanna Tukiainen tuokin bimbo... hyi helvetti.
epäonnistunut naama. Kyllä musta nää bimbot Maria, Aitolehti (naturellina), ym. on sinänsä ihan nättejä (sitten kun avaa suunsa niin alkaa vaan ärsyttää niin että lopulta ärsyttää ulkonäkökin), mutta tota Hennaa mä en oo koskaan ymmärtäny. Musta se näyttää joltain kummalliselta jyrsijältä. Ja vielä kehtaa telkkarissa sanoo että "ei oo helppoo olla hyvännäkönen". Hah :D Hyvä kroppa sillä on, mut naama.. voi parkaa.
sisään tonne! Vähän kompasteli ilmeisesti kynnykseen.
eipähän ainakaan mikään ois voinu pahentua. Huulista ois sitäpaitsi bongannu takas pystyyn.
häpesi menneitä ja muisti korostaa sitä kokoajan.. Kuitenkin taas pakonomaisesti julkisuudessa, ehkä yrittämässä todistella että on muuttunut nainen? Oli jopa masentuneen oloinen mun mielestä.? :(
niitä epäonnistuneita.
Mä en oikeesti ymmärrä aikuisilta ihmisiltä ainaista ulkonäön mollaamista.
Katsokaa peiliin, onko siellä täydellisen kaunis ihminen.
Jokainen ihminen voi kuitenkin olla kaunis sisältään. Haukkujia en sellaisiksi kutsuisi.
No eihän se nähnyt alas asti kun botoxilla turvoteut huulet esti näkyvyyden jalkoihin.
mutta toivoisin nykynuoriin selkärankaa ja oikeita arvoja. Jos kysymys on vain hinnalla millä hyvänsä julkkikseksi, silikonit, rasvaimut, pinnallinen ja tekopyhä julkisuuskuva, roskalehtien sivuilla esiintyminen, olen todella surullinen.
Koulutus ja työ, oli vaikka ravintolakokki tai lähihoitaja. Tärkeämpää ja arvokkaampaa, mutta nuorille julkisuuteen tunkeville ihmisille on tärkeintä survoa itsensä seiskalehtiin. Kaikki pitää saada helpolla, rahat ja silikonit. Shoppailu ja bailaaminen tärkeintä. Ei tuollaisilta ihmisiltä voi onnistua avioliitto tai vanhemmuus.
ja on tekorusketusta ja kumitissiä ja huulet on kuin Aku Ankalla niin voi se joidenkin mielestä ihan rehellisesti olla hassua ja kummallista.
Se on myös tavallaan huvittavaa etteä tuolla nuo ovat taas eikä nillä vieläkään ole muuta tekemistä tai ammattia kuin olla telkkarissa vuosi tai vuosia jälkeenpäin.
Eivät ole pahoja ihmisiä mutta ehkä vähän yksinkertaisia kuitenkin.
ja on tekorusketusta ja kumitissiä ja huulet on kuin Aku Ankalla niin voi se joidenkin mielestä ihan rehellisesti olla hassua ja kummallista. Se on myös tavallaan huvittavaa etteä tuolla nuo ovat taas eikä nillä vieläkään ole muuta tekemistä tai ammattia kuin olla telkkarissa vuosi tai vuosia jälkeenpäin. Eivät ole pahoja ihmisiä mutta ehkä vähän yksinkertaisia kuitenkin.
Nikojen, Timojen, Ninojen, Sampojen ym. vanhempina häpeäisin! Pillu ja tissit paljaana roskalehdissä, BB:ssä seksiä ja chatissä töissä. Joku bi nai 16-vuotiasta parkkipaikalla ja vaimo sekä lapset kotona... menee yli ymmärryksen.
Sarannan äiti on 24/7 tilaaja ja olen melkolailla hämmästynyt!
Kyllä julkkikset yleensä on ihan ok näkösiä mutta tuo! Menny huonompaan suuntaan! Ennen oli jostain päin katottuna nätti mutta ei enää. Ihan pilalla.
Nainen piipahti bb-talossa. Lensi ulos heti kuin leppäkeihäs. Tuli uudestaan taloon 4ksi päiväksi. Lentää taas ulos. Mutta pyörittää mediaa pikkurillin ympärillä. Suomalaiset ovat fiksuja mutta mikä noita median juttuaiheiden valitsijoita vaivaa.
En ole vielä kerennyt niin ylös...