Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisen synnytyksen jälkeen

Vierailija
29.06.2010 |

Kuinka nopeasti teillä on alkanut ensimmäiset kuukautisen synnytyksen jälkeen? Itselläni mennyt kohta jo 5 kk:ta, eikä vieläkään kuulu. Imetän ja soseita ollaan jo syöty...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 5 kk vielä mitään. Sääntö on, että menkkojen pitäisi alkaa 3 kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Itse imetin 1v2kk ja menkat alkoivat tästä 2,5 kk kuluttua.

Vierailija
2/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 5 kk vielä mitään. Sääntö on, että menkkojen pitäisi alkaa 3 kk imetyksen lopettamisen jälkeen. Itse imetin 1v2kk ja menkat alkoivat tästä 2,5 kk kuluttua.

että kannattaa hakeutua lääkäriin siinä kohti, jos menkkoja ei kuulu puolen vuoden sisään imetyksen loppumisesta.

Mulla alko menkat seitsemän viikon kuluttua synnytyksestä, vaikka vauva oli täysimetyksellä. Hirmu yksilöllistä, milloin alkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun pisimmillään olen imettänyt 13 kk, niin aika kauanhan siinä meni. Toki vauva sai soseita jne jo ennen tuota, mutta pelkkä kerran päivässä imetyskin on pitänyt kuukautiseni poissa.

Vierailija
4/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on herkempi ja toisilla laiska hormonitoiminta.

Itsellä menkat alkoivat 2 kk synnytyksestä säännöllisenä, ja lapsi oli vielä pitkään täysimetyksellä ja muutenkin tissimaidolla.

Vierailija
5/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida lapsenhoitokaan sen rivakammin sujua :(

Vierailija
6/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin 12kk, josta 6kk täysimetystä.

Vierailija
7/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivat n. neljän viikon päästä synnytyksestä.

Vierailija
8/8 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta imetyksen takia olivat sitten tyyliä 7 vkon välein. Ei ne kyllä ehtiny säännöllistyäkään, kun alettiin väsätä kakkosta ja raskauduin kun ykkönen oli vuoden (ja imetys vielä menossa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan