Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, eihän kukaan saa nuolla mun pimppaa?

Vierailija
02.09.2010 |

Ja jos joku sanoo, ettäpitää pissata sen suuhun, niin eihän niin saa tehdä? Tällaisia keskusteltiin amulla koulumatkalla.

Kertokaapa mistä 5-v tyttö on moisia ajatuksia saanut päähänsä? On aikalailla "tynnyrissä kasvatettu". Asumme ulkomailla eikä tytö osaa paikallista kieltä eikä vielä englantiakaan riittävästi, että kenenkään puheista moisia voisi napata. Telkkaria meillä ei ole (tai siis antennia,katsotaan vaan DVD:llä olevaa tavaraa) eikä tyttö käytä tietokonetta. Koulu alkoi eilen, sitä edeltävän kuukauden olen ollut lapsen 24/7.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku muu lähipiirin mies :-(

Vierailija
2/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen yritykseen ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläissään ollut kaksin jonkun sukulaismiehen- tai naisen tai vieraamman kanssa?

Vierailija
4/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen koulupäivä oli 3h, paikalla kaksi opettajaa ja kuusi lasta, kaikki 5-v, olivt koko päivän luokassa kun satoi kaataalla. En oikein usko, että ko. aiheesta olisi voitu keskustella opettajien huomaamatta. Toisekseen en usko, että tytökielitaito riittäisi ymmärtämään jos olisikin puhuttu.

ap

Vierailija
5/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme tyttöä, eikä kukaan puhunut noin.

Vierailija
6/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tynnyrissä on kasvanut. Viimeisen 1,5-v ollut aina joko minun tai luotettavan lastenhoitajan (tunnen perheet edellisen 15-vuoden ajalta joiden lapsia on hoitanut) kanssa tai koulussa. Sitä ennen vuoden Suomessa päiväkodissa tai minun valvonnassa ja sitä ennen koko ajan minun valvonnassa.

Edes isänsä kanssa ei varmaan puoleen vuoteen ollut kahdestaan sen pitempään ku mun pissalla käymiseen menee (isällä matkatyö ja on kotoba lähinnä vkl) ja sillonkin mulla on ovi auki kunnormaalisti joudun kuopusta siitä ovenraosta kyttäämään.

Jos olis vaan toisen noista asioista sanonut, voisin uskoa, että on itse keksinyt, että niinkin vois tehdä, mutta ei olis kivaa. Mutta molemmat asiat peräkkäisissä lauseissa!

ap

Vierailija
7/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä lapselta, että mistä on nuo keksinyt, että onko joku käskenyt tehdä niin tai kertonut tuollaista.

Vierailija
8/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä moiset puheet...provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi