Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa synninpäästö mulle!

Vierailija
02.09.2010 |

imetin juuri ja pumpattua on jääkaapissa. ajatelin otaa lasin viiniä.

vapauttakaa synnistä:D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään! mulla tulee "liikaa" maitoa paljon ja joskus imetykses ongelmia kun vauva ei jaksa imeä ja "riehuu" tai nukahtaa heti alussa, joten lopuksi annettava vähän lisää pullosta (pumpattua).

ja nyt sit kun sitä kerta on jääkaapis, aattelin seuraavan syötön antaa siitä, koska juon pari lasia.

Mä en ole hysteerinen tms, mut en tiedä miks on huono omatunto. Ja kun joku nyt sanoo et älä ota kun on noin vaikeaa, niin HALUAN silti ottaa, se vaan on nautinto jonka haluan säilyttää.

olette *sydän* :)

Vierailija
22/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin käyttöä ei suositella imetyksen aikana just tapaturmariskin takia. Ettei äiti esim. kännissä kaadu vauva sylissä tai imettäessä yöllä nukahda vauvan päälle tms...

Maalaisjärkeä saa käyttää arvoisat tiukkapipot :)

Mä aion ottaa lauantaina ainakin kaks olutta, jollen jopa kolmea ja muutaman sentin kermalikööriä ja aion imettää vauvaani muutaman tunnin sisällä.

Anoppi on neuvolantäti ja olen tätä asiaa häneltä kysynyt ja on ihan sitten rautalangasta vääntäen selittänyt miten homma toimii, joten aion ottaa ihan hyvällä omalla tunnolla muutaman ja suosittelen sitä muillekin :)

Päihdeongelmaiset on sitten taas asia erikseen mutta jutellaan siitä joku toinen kerta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin käyttöä ei suositella imetyksen aikana just tapaturmariskin takia.

ei siis imettäessä :D:D vaan vauvaansa imettämällä ruokkiva äidin ei tulisi nauttia liikaa...ei hitto mä oon väsynyt, paras varmaan mennä nukkumaan...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän