supistuksista...???
eli mulla ollu nuita harjotussuppareita, välillä vähän kipeitäkin, ja niiden takia sairaslomalla olen ä-loman alkuun asti. ne supistukset on ollu sellasia et ne tuntuu lähinnä alavatsalla ja selässä. tänään sain muutama tunti sitten aika surullisia uutisia, ja sen jälkeen on alkanut taas noi supistukset, ei erityisen kipeitä, mutta muuten ihan erilaisia, tuntuvat siis selvästi enemmän ylämahalla (paisuu ja on ihan kivikova) josta siirtyy alavatsalle. ei siis tee kipeää mutta todella epämukavaa... että onkohan ihan ok et yhtäkkiä tuntuu ihan erikohdassa nuo supparit? ja onko muilla ollut niin että tunnekuohu/hirveä huoli aiheuttaa jotain tuollaista? nyt minulla siis rv 30+4
mulla on kokemusta jos jonkinlaisista supistuksista. Välillä ne mulla tuntuu alhaalla alavatsalla, välillä koko mahassa, välillä ylävatsalla, välillä salpaa hengen, välillä ei varsin tunnu muutenkuin kovana mahana, joskus sattuu kohdunsuulle, joskus sattuu mahan pintaan. olen päätellyt, että se johtuu vauvan asennosta supistuksen tullessa.
Mutta jos olet huolissasi, soita ihmeessä äitipolille. Viikkosi ovat vähäiset mutta eivät hirveän vähäiset, eli jos olisi synnytys lähellä saisit kortisonipiikin ja joutuisit ehkä sairaalalepoon. Levätä voit kotonakin, eli ota panadolia, käy suihkussa, nuku.