Paljastaisitko miehen?
kertoisitko jotain kautta tulevalle vaimolle jos tietäisit, että ensi kuussa naimisiin menevä mies on pettänyt tulevaa vaimoaan viime kuukausina?
Vai antaisitko asian olla? Vaimo ei ole tuttuni.
Kommentit (10)
vain jos morsian olisi ystäväni, kertoisin asiasta mutta tuossa tapauksessa en sekaantuisi.
Ystävälle ehkä kertoisin, mutta miksi vieraalle? Ja sinun kanssasiko mies on häntä pettänyt? Back off, oikeasti.
ei ole yhteisiä lapsia, niin kertoisin.
niin ehdottomasti haluaisin, että mulle kerrottaisi.
Minusta pitäisi tietää. Mikäli olet ihan varma asiasta niin laita nimetön kirje.
Voihan olla, että nainen tietäkin miehen taipumukset, mutta säästyisi monelta.
ei kannata. Rouva on masentunut ja väsynyt. Mies ei kestä ja etsii vähän vilvoitusta.
Tällainen tapaus on käynyt itsellekin, ja silloin en kertonut. Kävi vain niin, että tulimme lopulta hyviksi ystäviksi, ja tämä tieto painoi minua koko ajan. Kahdessa vuodessa liitto oli jo hajoamispisteessä ja moni muu törkeys paljastunut vaimolle. Onneksi erosivat, mutta silti mietin, miltä kaikelta kamalalta olisin voinut hänet säästää jos olisin kertonut ennen häitä.
ei kannata. Rouva on masentunut ja väsynyt. Mies ei kestä ja etsii vähän vilvoitusta.
muuten en sekaantuisi asiaan. Itse kyllä haluaisin tietää, jos niin olis. Jos joku mulle vieras tulis mulle sellaista kertomaan niin en uskois kuitenkaan.
varmasti kertoisin...