Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä mies, mutta ei pidä hyvänä - riittäisikö sinulle?

Vierailija
02.09.2010 |

Olisitko tyytyväinen sellaiseen parisuhteeseen, jossa mies on muuten hyvä; luotettava ja lupsakka, fiksu ja filmaattinen, mutta joka ei pidä naista hyvänä? Ei hemmottele lahjoilla tai muilla yllätyksillä, eikä keksi muutenkaan mitään huvituksia oma-aloitteisesti, ei kykene lausumaan edes satunnaisia sulosanoja naisesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on juuri tuollainen mies. Joskus se nyppii mutta suurimmaksi osaksi ei sillä ei ole kuitenkaan vastahankaan kun minä keksin juttuja ja ylläreitä ja järkkään reissuja jne.

Ja onhan tuo tässä vuosien saatossa hieman jo oppinut jotakin (tosin melko vähän)

Vierailija
2/3 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tommosen ottanut ;)

Ei meilläkään mitään ylläreitä tai hemmottelua ole näkynyt, mut en mä kai sillai odotakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten luin kuvauksen ja totesin, että en mä tuontyyppistä "hyvänäpitoa" niin kaipaakaan. En voisi elää täysin ilman hellyyttä, suukkoja, halauksia ja seksiä, ja niitä saan kyllä tarpeeksi (en nyt mitenkään älyttömästi, mutta kuitenkin). Eipä tuo järin oma-aloitteinen oo huvitusten suhteen eikä mikään rakkaudentunnustusten verbaaliakrobaatti, mutta oikein hyvä näinkin.