Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tein äsken Hesarin alkoholitestin.
02.09.2010 |
Se taisi tosin olla sama joka neuvolassa tehdään. Vastausvaihtoehdot olivat aika tulkinnanvaraisia. Ensin tein testin mahdollisimman raadollisen rehellisesti, mieluummin liioitellen kuin vähätellen. Erittäin suuret riskit. Sitten hieman kaunistellen mutta en pahemmin valehdellen. Ei juuri riskiä (pienin riskiluokitus). Höh mikä testi. Jos juon lauantai-iltaisin usein pullollisen viiniä, riskin voi testin mukaan tulkita miten vain.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai onko joku JOSKUS huomauttanut alkoholinkäytöstä. Nuorena monellekin varmaan on kaikenlaista sattunut, jos rehellisesti myöntää. Ja pisteet pomppaavat.