Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia herbalifestä?

Vierailija
02.09.2010 |

Voitko suositella kyseisiä tuotteita? Oletko sanut painoa pudotettua/senttejä sulatettua??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahden lapsen äiti, jolle jäi raskauksista 'löllöjä' sinne tänne. Kiinnostuin Herbalista viime keväänä ja aloin käyttää tuotteita. Kymmeniä senttejä on lähtenyt ympäri kroppaa, rasvaprosentti pudonnut rutkasti ja kilojakin kiitettävästi (tosin aloituspainoni ei ollut 'kuin' 65kg)

Jatkan edelleen Herbalilla, elämäntapa sopii mulle...tuosta rahan käytöstä sanoisin vaan sen, että sama raha menisi muutoin kaikkiin naposteluihin, joita en nyt enää osta.

Vierailija
2/6 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä 400e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikäs siinä..alotuspakkaus tais maksaa jonku 400 euroo tai jotain...:P

Vierailija
4/6 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain sillä aikanaan hyvin kiloja pois.

En ollut lihava, mutta äitiyslomilla kertyi ylimääräistä. Sain hyvin painoa pois sen avulla. Nyt en kyllä ole enää ollut kiinnostunut siitä tavasta, vaikka muutama kilo täytyisi taas pudottaa. En tiedä, miksei se nyt kiinnosta, vaikka toimi muutama vuosi sitten hyvin.

Vierailija
5/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on tippunut ja senttejäkin jo lähtenyt.

Ja mikä parasta, niin pirtelöt on hyviä. Tropical on mun suosikki.

Alku oli 99kg ja nyt on 93kg. Tyytyväinen olen.

Vierailija
6/6 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin sisko myi niitä tuotteita, kehui maasta taivaisiin ja käytti siis itsekin, -sillä seurauksella että sai järkyttävän maksatulehduksen ja makasi viikkotolkulla sairaalassa. En itse käyttäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi