Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa ihminen joka aina onnistuu loukkaamaan ja jonka kanssa on oltava tekemisissä?

Vierailija
28.06.2010 |

Mieheni sisko... hän on piikitellyt minua siitä asti kun aloimme seurustella mieheni kanssa. Enkä kerrassaan ymmärrä että miksi. En ole hänelle koskaan sanonut mitään pahaa tai loukannut tmv. Kuitenkin, hän on tokaissut aina mitä sylki on suuhun tuonut. Arvostellut, jopa nauranut päin naamaa. Hän on aina osannut löytää heikot kohtani ja olla ilkeä. Yhdessä vaiheessa hänen miehensäkin vi**uili mulle.. Olen vaan aina hymyillyt ja nieleskellyt kyyneleeni, mutta kaikki on patoutunut jonnekin sisimpääni niin että lähes pelkään ko ihmistä, ja vältän viimeiseen asti, mutta pakko kuitenkin olla tekemisissäkin :(

Hän on vitt*'llut mm aikoinaan työttömyydestäni, hiusteni väristä, työpaikoistani, kodistamme, jne jne. sanoo aina kaiken ääneen mitä ajattelee, ts hienotunteisuus puuttuu täysin!! Kyseessä sentään 50v ihminen!

Että miten te muut suhtautuisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
2/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiset kommentit kertovat paljon enemmän niiden sanojasta kuin itse kohteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon myös väärinkäsityksen mahdollisuus!! Itselläni on hiukan samanlainen tilanne, tosin itse olen tuo "veljen sisko" ja tuntuu, ettemme veljeni vaimon kanssa millään pääse yhteisymmärrykseen. Koen, että hän välttelee minua. On kyllä arka ja epävarma ihminen ja olenkin päätellyt, että olen jotenkin tietämättäni ja tahtomattani loukannut häntä :(

Voin vain rehellisesti sanoa, etten ole ikinä kertaakaan halunnut häntä loukata, keljuilla tms. mutta jotenkin hän ottaa kaiken sanomani itseensä.

Enkä olisi muuta halunnut kuin tutustua häneen ja ehkä jopa ystävystyä hänen kanssaan :(

Vierailija
4/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse on sitten niin olevinaan vaikka ja mitä, yrittää olla enemmän mitä onkaan! Selkeästi katsoo minua alaspäin, ja pitää itseään parempana :(

ap

Vierailija
5/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti täällä ja se anoo armoa. :=))

Vierailija
6/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka kirjoittaisit kirjeeseen, miltä sinusta tuntuu nuo puheet. Jos välit menee siinä, niin eikö se ole vain positiivista, sillä silloin hän tuskin tulee sinulle sanomaan paljoakaan niillä pakollisilla kerroilla, kun näette.

Vierailija
7/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä selventäviä kysymyksiä ja pyytää perustelemaan tölväisyjään? Yleensä silloin näillä kuningattarilla menee pakka sekaisin.

Vierailija
8/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä selventäviä kysymyksiä ja pyytää perustelemaan tölväisyjään? Yleensä silloin näillä kuningattarilla menee pakka sekaisin.

Vierailija
9/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ilkeilee tahallaan tuolla tavoin on mielestäni hyvin hyvin yksinkertainen, ihan todella. Vaikka varmaan se itse kuvittelee olevansa kovinkin nokkela ja ties mitä. No ainoastaan epämiellyttävähän tuommoinen on.

Että kuinka joku viitsiikin hukata elämäänsä pahan mielen kylvämiseen tahallaan, kun voisi olla vaikka edes neutraali, vaikkei nyt sitten jostakin ihmisestä niin kamalasti itse tykkäisikään. Ihan inhoan tuollaisia ihmisiä.

Joten ap kuulepas, olet takuulla noin tuhat kertaa mukavampi, kivampi, ajattelevampi, empaattisempi, kiltimpi, vähemmän kademielinen..... :)

Kertoohan se myös sen ihmisen henkisen kehityksen jääneen jonnekin tosi varhaiseen vaiheeseen, kun aina pitää olla ilkeä ja yrittää pönkittää omaa haurasta egoaan nokkimalla muita.

Vierailija
10/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydäpä tarkennusta. Kerro nyt esimerkki mitä on sanonut, niin kerron sitten miten alat pyytää lisäselvennystä.

Lykkyä tykö. Mulla oli kanssa tällainen tyhmeliini kälynä ja loppui suunsoitto edessä päin siihen, kun vaadin rouvan puheista tilille enkä hymyillen kaikkea niellytkään. Takana pajattaa varmaan pahemmin kuin koskaan, vaikka ex-kälyksiä ollaankin. Kuvaavaa on, että mun äo on sellainen keskiverto 120 ja rapiat, hänen äo jysähti 100 tuntumaan. Käytiin joskus yhdessä testeissä :)

Vierailija
11/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan tilanteen tullessa eteen, että no jopas oli vittumaisesti sanottu. Vakavalla naamalla. Tai jos ei kiroilu ole luontevaa niin ihan vaan että "olipa ikävästi sanottu". Siihen pieni paussi ja jatkat vaikka säästä puhumalla.

Vierailija
12/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sellaisen ihmisen, jota itse katsoo vähän ylöspäin, kommentit tuntuvat aina arvostelevilta ja loukkaavilta. Tai sellaisen ihmisen kommentteja kuuntelee vähän liikaakin.

Unohda oman napasi tuijottaminen ja jatkuva itsesi ajattelu, niin olosi helpottuu. Huomaat, että veljesi sisko onkin ihan mukava ihminen eikä ole koskaan tarkoittanut loukata sinua.