Onko omituista jos olen koko ikäni kotona?
Nyt kotiäitinä ja vanhempana kotirouvana kun töitä ei löydy.
Kommentit (15)
asenteesi ainakin on omituinen, mistä tiedät ettei töitä ole? Vai onko niin, ettet halua töihin vaan haluat olla kotirouvana? Se onkin sitten eri asia. Kuinka vanha olet?
nykyajan standardeilla.
Vielä viiskyt-luvullahan tuo oli normi.
Mutta voithan ajatella olevasi boheemi.
vaikka olen mitä vaan työtä hakenut. nyt olen luovuttanut kun en ole 20v kelvannut työmarkkinoille.
muutama osa-aikatyö ja muutama pätkätyö takana.
Lapsia olen tehnyt ja ollut kotona sitten.
Nytkään ei ole hajua,mitä tekisin,opiskelisinko tai mitään.
Tässä vaan ollaan.
Jos älyssäsi ei ole mitään vikaa, niin voit opiskella itsellesi ammatin.
Tämähän ei tietenkään edelleenkään takaa, että saisit töitä, mutta olisit sitten vähemmän omituinen.
ja fyysisten sairauksien takia fyysinen työ ei käy ja sitten taas esim.merkonomiopinnot ovat mulle liian vaikeita. Kokeiltu on.ap
tyytyväinen.
Et valita ja sinulla on lapsia ja työpaikkasi on siis koti.Tiesitkö että Helsingissä on myös paljon koti-isiä.He ovat vapaaehtoisesti jättäytyneet pois uraelämästä ja jääneet kotiin hoitamaan lapsia.
Itse asiassa on myös niin että arvot ovat muuttuneet
ja kotivanhemmuus jos se vain on rahallisesti mahdollista on arvostettua.Et ole siis ollenkaan omituinen.
varmasti koulutuskin hoituu aikanaan melkein itsestään. Me ihmiset olemme kuin liukuhihnalla. Elä murhedi syö kakkua ja odottele.
voi opiskella myös pyörätuolissa istuvat.Kunhan vaan kätesi toimivat ja voit itse kirjoittaa muistiinpanosi.
ja fyysisten sairauksien takia fyysinen työ ei käy ja sitten taas esim.merkonomiopinnot ovat mulle liian vaikeita. Kokeiltu on.ap
lapsia, et saa enää niitä.
Ovatko vaihdevuotesi alkaneet eli olet jo yli 45v.No sitten kannattaa lähteä vaikka aikuisopintoja tekemään.Tai lähteä vaikka ulkomaille vuodeksi.
voi opiskella myös pyörätuolissa istuvat.Kunhan vaan kätesi toimivat ja voit itse kirjoittaa muistiinpanosi.
Ei jaksa.
Kadehtijoita riittää varmasti.Onko teillä nätti koti jne,monta lasta.
Luulen että moni sinkku vaihtaisi kirkuen paikkoja kanssasi.
Vertaa nyt yksinäisiä iltoja yksin ilman edes poikaystävää.Kun ihmissuhdetaidot ei siihen riitä vaikka töitä riittää.
Sinkkuja on Suomessa enemmän kuin tarpeeksi nykyään.
Suomessa on alle miljoona alle 15vuotiasta.
Mitä se kertoo? Parisuhteita katkeaa aivan liikaa.
sanoa uteliaille trendikkäästi downshiftaavasi. Mutta eihän tuo kivaa ole, jos mieluummin olisit työelämässä mukana.
Tarinaasi lisäten:säälittävä 36v sinkkuraasu joka väkisin yrittää iskeä varattua perheenisää ja sen veljeä.
Pidä Johanna lauantaina vierumäellä pöksyt kiinni!!!!
sanoa uteliaille trendikkäästi downshiftaavasi. Mutta eihän tuo kivaa ole, jos mieluummin olisit työelämässä mukana.
Mutta eihän siinä mitään jos viihdyt ja jos olet varma, että pärjäät vaikka tulisi ero. Entä eläke?
Jos et viihdy, vaihda alaa. Kyllä töitä löytyy.