Te jotka imuroitte monta kertaa viikossa: imuroitteko aina koko kämpän vai osan?
Särähtää aina korvaan, kun joku sanoo imuroivansa useita kertoja viikossa tai jopa joka päivä.
Pliis sanokaa, että se tarkoittaa esim. vain keittiön murusten tai eteisen hiekan imurointia. Vai imuroiko joku esim. 150-neliöisen talon kokonaan joka päivä...?
Kommentit (26)
Kerran viikossa kunnolla ja sitten yleensä toisen kerran pääpiirteittäin (ei sohvan alta). Rikkaimurilla saatan keittiötä ottaa jos oikein murusia. Kaksi koiraa ja lapset aika hyvin saa sotkua aikaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:16"]Kerran viikossa kunnolla ja sitten yleensä toisen kerran pääpiirteittäin (ei sohvan alta). Rikkaimurilla saatan keittiötä ottaa jos oikein murusia. Kaksi koiraa ja lapset aika hyvin saa sotkua aikaan :)
[/quote]
Ja meillä neliöitä n.100.
Imuroin pari kertaa viikossa kaikkialta. En malta lopettaa pelkkään eteiseen tai yhteen huoneeseen, koko asunto tulee imuroitua samalla.
Minä imuroin päivittäin eteisen koska kissanhiekkalaatikko. Koko asunnon ehkä 4 kertaa viikossa, neliöitä tosin onkin vain 29. Myös kani sotkee.
Minä imuroin kerran viikossa tai vähän useammin riippuen kelistä/mitä olen asunnossa hommannut/onko ollut vieraita. Mutta asunkin yksin kaksiossa, eikä ole lemmikkejä, joten ei sitä pölyä kovin paljoa kerry. Joskus saatan imuroida eteistä ja mattoja kunnon siivousten välillä, jos niissä on paljon nöyhtää.
Joka päivä, koko kämppä. Neliöitä on tosin vain 79.
Kerran viikossa koko talon, alakerrassa neliöitä n. 70 ja yläkerrassa n. 50. Tosin yläkerta saattaa joinain viikkoina jäädä imuroimatta, siellä on lasten makuuhuoneet. Ja kerran viikossa lisäksi alakerran kokonaisuudessaan. Lisäksi saatan kolmannen kerran imuroida keittiön ja eteisen.
ehkä kerran viikossa-kahdessa. irtoroskia napsin kun huomaan. kaksi aikuista ja 36 neliöö. vaimo on sotkevampaa tyyppiä, itse siivoan useimmiten.
m51
2-4 kertaa viikossa. Syy: koirat. :)
Kerran viikossa sohvan aluset ja kaikki, kerran-pari vain kulkupinnat ja kerran vain villakoirat, murut ja hiekat.
Tosin asuntokin on vaan 60 neliöö...
Mutta vain kodinhoitohuoneen,keittiön ja eteisen.Koirista lähtee karvaa ja tassuista tulee hiekkaa sisään.Mulla menee tuohon se 5min joten eipä paljon päivän ohjelmistoa muuta
Meillä imuroidaan lähes päivittäin ja asuinpinta-alaa on se 150.
Kaksi koiraa, joista lähtee valtavasti karvaa + pieni vauva ryömimässä lattialla -> voit arvata mihin kaikki karvat menevät... =)
Mutta en siis tosiaankaan imuroi koko taloa joka kerta vaan lähinnä oleskelutilat ja keittiön, joissa vietetään vapaa-aika. Ja näitäkään tiloja en imuroi kauttaaltaan vaan ne villakoirat ja roskat vain. Ehkä kerran viikossa sitten se perusteellisempi siivous.
pöytiä ja keittiön lattiaa. Alakerran ainakin kerran viikossa. Yläkertaa harvemmin, siellä on kaksi huonetta, joista oman huoneensa imuroi vanhin poika. Toista käytetään harvemmin, joten laiskuuksissani jätän sen monesti väliin ;)
joka kerta en imuroi sohvia tai kaappien takaa. Meillä on kaksi nuorta kissaa joista lähtee karvaa.
Eteisen ja keittiön lakaisen vielä useammin.
ja jokatoinen päivä alakerta (kokonaan) yläkertaa harvemmin
Mä imuroin monta kertaa päivässä (keskuspölynimuri on aina paikoillaan, paitsi jos tulee vieraita) mutta vain ruokapöydän alta, eteiskäytävältä ja keittiöstä. Koko asunnon imuroin kerran viikossa ja tarvittaessa aina sieltä missä näkyy pölyä, murua tmv. Ja neliöitä on se 150.
vetäisin olkkarin,kun ripustin pyykit kuivumaan ja uusista collegehousuista tulee niin paljon nukkaa...
ja eteinen yleensä kanssa päivittäin.
niin ainakin eteinen ja kylpyhuone tulee imuroitua päivittäin. Keittiö aina päivänpäätteeksi.
Makuuhuoneet kerran viikossa.
Olohuone parin päivän välein. Meillä on sisäkissa ja sen lempihuone on tuo olkkari.
Silloin kun ei ole mitään erityistä syytä, siis ei ole kurakeli tai karvanlähtöaika niin en imuroi noin usein.
Robo imuroi ehkä kahden viikon välein yläkerran ja alakerran kokonaisuudessaan. Kunnon imuri otetaan esiin pari kolme kertaa vuodessa.
Ite imuroin noin 6kk välein ja asuin neliöitä on 120