Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-vuotias poika ja 5-vuotias tyttö samaan huoneeseen?

Vierailija
02.09.2010 |

Mitä mieltä? Onnistuuko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin aina veljeni kanssa samassa huoneessa, vaikka se on mua 5v vanhempi.

Vasta kun itsekin olin jo 10v, niin sain oman huoneen.

Minkäs teet, jos tilaa ei ole?? Pakkohan siihen on sopeutua1

Vierailija
2/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat sen 5-vuotiaan omaan huoneeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ikäero ja vielä eri sukupuolta. En uskoisi kovin hyvin onnistuvan yhteiselon. Ja mites tuo sisustettaisiin?

Jos huone on niin iso, että sen voi selkeästi jakaa vaikka isolla hyllyllä, niin vois pakon edessä harkita. Muuten ei.

Vierailija
4/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä yhdistelmä 9-vuotias poika ja 4-vuotias tyttö samassa huoneessa että yhdistelmä 9-vuotias poika ja 5-vuotias tyttö samassa huoneessa.

Ihan hyvin on toiminut :).

Ensimmäinen "yhdistelmä" oli tilanteessa, jossa meillä oli 3 makkaria ja 4 lasta - yhdessä makkarissa olimme me vanhemmat + nuorin, toisessa esikonen, kolmannessa sitten 2. ja 3. lapsi. Jotka olivat 11 ja 6 kun muutimme isompaan asuntoon.

Siinä isommassa asunnossa (4 makkaria) oli sitten pitkään yhdistelmä 3. ja 4. lapsi samassa huoneessa. Ovat tyttö ja poika, ikäeroa vajaa 3 vuotta. Asuivat samassa huoneessa siitä lähtien kun olivat 6 ja 3 siihen asti että olivat 11 ja 9. Ihan ok meni.

Sitten siirryimme seuraavaan isompaan asuntoon :) (5 makkaria) ja jonkin aikaa lapet 4 ja 5 asuivat samassa huoneessa. Hekin ovat tyttö ja poika, ikäeroa reilu 4 vuotta. Tähän asuntoon muuttaessamme he olivat vajaa 9 ja reilu 4. Asuivat reilun vuoden samassa huoneessa.

Nyt kaikilla lapsilla on omat huoneet, koska esikoinen muutti kotoa jokin aika sitten. Tähän asti oli aina kaksi lapsista samassa huoneessa :)

Vierailija
5/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on taas niin tätä nykyaikaa jossa kaikki mitä tehdään vahingoittaa lapsia.!Minä,mun pari vuotta vanhempi sisko ja 8 vuotta nuorempi veli nukuttiin kaikki samassa huoneessa siihen asti kun sisko 19 vuotiaana muutti pois.Sit kun minä muutin pois veli joka ei paljon päälle 10 ollut sai oman huoneen.Mulla ei kä mun siskolla oo ikinä ollu omaa ja silti ei kumpikaan käy terapiassa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi