Tykkäättekö te katsella kavereiden matkoilta ottamia valokuvia?
Tuli vaan mieleen kun tänään katsoin melkein 500 kuvaa tietokoneen näytöltä. Mä meinasin oikeesti nukahtaa. En hennonut sanoa kaverille että "ei kiinnosta" kun toinen niin tohkeissaa niitä esitteli. Enkä todellakaan arvannut että niitä on tosiaan yhdeltä kolmen päivän reissulta niin paljon.
Hyvä muistutus taas siitä miten saa kaverin pitkästymään! Esittele sille matkoilta otettuja maisemakuvia!
Kommentit (28)
Enkä kovin monta muutakaan kuvaa. Varmin tapa saada minut lähtemään kotiin on alkaa esitellä kuvia.
Ainakin itse kuvaan ihan omaksi je perheeni iloksi ja muistoiksi, en ahdistele niillä muita.
Jos on joku tosi hyvä tarina kerrottavana ja näyttää siihen liittyviä kuvia muutaman niin sitten tykkään. Muuten en. Ei toisten lomat ihan oikeasti ole niin kamalan kiinnostavia.
mutta toki 500 voi olla liikaa jostain aurinkorannikolta.
on tullut itsekin reissattua aika paljon, ja harrastan valokuvausta :) Musta on kiva katsella kuvia muidenkin reissuilta ja kuulla mitä kaikkea tapahtui.
mutta fb:ssä katselen niitä valikoidusti
esittele omianikaan, vaikka niistä tohkeissaan olenkin.
harva osaa tiivistää...
Yritän kuvissa päästä aina itse selaamaan, niin pystyy kontrolloimaan vähän sitä katseluvauhtia :-)