Mä repeän naurusta!
Aikoinaan tullimääräysten mukaan Ruotsiin sai viedä vain 10 kiloa lihaa ilman tullia.
Ruotsalaismieheen iski kuitenkin ahneus ja hän keksi kiertää tullimääräystä hankkimalla kokonaisen sian.
Sen jälkeen hän nosti sen takapenkille,puki vaatteet ylle ja niin lähdettiin ajamaan kohti kotia.Tullissa kaikki sujui hyvin.Kun auto oli lähtenyt tullin pihalta,suomalainen tullimies ihmetteleli toverilleen:
-Kyllä nuo ruotsalaiset voivat olla rumia!Tuossakin autossa istui takapenkillä ihan sian näköinen tyyppi!!!!!
Kommentit (44)
Naurattaa yhtäpaljon kuin se marjaan mahtumaton mummo. Tässä parempi:
Name?
-Abdul al-Rhazib.
-Sex?
-Three to five times a week.
-No, no...I mean male or female?
-Male, female, sometimes camel.
-Holy cow!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, any style!
-Oh dear!
-No, no! Deer run too fast...
Tää oli oikeesti hyvä! :D
mutta ei toi sikajuttu kyllä naurattanut yhtään. Joo, mies sai lihansa tullivapaasti perille, so?
Itku tulee kohta kun oon niin tyhmä etten löydä siitä punchlinea, eikä mieskään osannu auttaa... selittäkää nyt meille idiooteille tää vitsi! Pliis!
Ruotsiin sai viedä vain 10 kiloa lihaa ilman tullia.
tosta se irtoo... :D
Toi " :D " joka viestissä paljastaa sut.
Ja ekan viestin vitsi oli ihan tyhmä.
Mutta toi Abdul-vitsi oli oikeesti hyvä!
Ja mä oikeesti kiherrän naurusta, jos vitsi on hyvä ja AP:n oli kaukana hyvästä!
Mä tykkäsin esim. siitä Iltalehden kilpailun voittovitsistä:
Pitsa makasi vatsan pohjassa kun sinne tuli viski. Hetken päästä tuli toinen ja kolmas. Kahdeksannen kohdalla pitsa kysyi: Mitä ylhäällä tapahtuu? Viski vastasi, että siellä on tosi kovat pileet ja meitä tulee varmasti lisää! Pitsa siihen, että taidanpa käydä katsomassa!
Toi " :D " joka viestissä paljastaa sut.
Ja ekan viestin vitsi oli ihan tyhmä.Mutta toi Abdul-vitsi oli oikeesti hyvä!
älyttömän hyvä tietää, että se on aina TÄMÄ ap, joka kommentoi tolla iso deellä. Se on tehny tosi monta muutakin aloitusta... ja usein kommentoi myös itseään.
olinki miettiny, ku joku työkaveri kerto tän joskus, mut se oli vähän erilainen ja vaivas. Tää alkuperäinen on LOISTAVA! pakko huomenna kertoo töis!
vissiin lyhyemmän version... ja loppuheitto oli joku huonompi...
toisessa versiossa ne ei menny autolla...tai jotain sellaista.
tää pelasti tän illan. Munki pakko lukee miehelle kun se tulee! :) :) :)
olenko mä nyt ainut joka ei käsitä tätä läppää?
tai siis tajuan joo, mut en nää tässä mitään erityisen hauskaa ja naurattavaa... oonko outo ja tyhmä?
tai siis tajuan joo, mut en nää tässä mitään erityisen hauskaa ja naurattavaa... oonko outo ja tyhmä?
löysää vähän pipoa. ei kaikkee tarvi ottaa vakavasti. Mulle ainaki uppoo just tälläset pienesti moraalittomat jutut. :DDD
tai siis tajuan joo, mut en nää tässä mitään erityisen hauskaa ja naurattavaa... oonko outo ja tyhmä?löysää vähän pipoa. ei kaikkee tarvi ottaa vakavasti. Mulle ainaki uppoo just tälläset pienesti moraalittomat jutut. :DDD
Komppi. mun ehdottomii lemppareit!
ai kamala! uskaltaako nauraa ees... onko teiän mielestä sellanen et kehtaa kertoo töissä? Oon kauppakeskuksessa ja siellä tosiaan työkavereita joka lähtöön, esim. vartijoita?
Yhtälailla vitsi vois olla toisinpäin ja kertoa suomalaisesta. Kerro vaikka niinpäin jos et halua rutsalaisille nauraa. :)
Naurattaa yhtäpaljon kuin se marjaan mahtumaton mummo. Tässä parempi:
Name?
-Abdul al-Rhazib.
-Sex?
-Three to five times a week.
-No, no...I mean male or female?
-Male, female, sometimes camel.
-Holy cow!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, any style!
-Oh dear!