Mä repeän naurusta!
Aikoinaan tullimääräysten mukaan Ruotsiin sai viedä vain 10 kiloa lihaa ilman tullia.
Ruotsalaismieheen iski kuitenkin ahneus ja hän keksi kiertää tullimääräystä hankkimalla kokonaisen sian.
Sen jälkeen hän nosti sen takapenkille,puki vaatteet ylle ja niin lähdettiin ajamaan kohti kotia.Tullissa kaikki sujui hyvin.Kun auto oli lähtenyt tullin pihalta,suomalainen tullimies ihmetteleli toverilleen:
-Kyllä nuo ruotsalaiset voivat olla rumia!Tuossakin autossa istui takapenkillä ihan sian näköinen tyyppi!!!!!
Kommentit (44)
ap:n juttu ei mua naurattanut, vaikka tajusinkin mikä siinä oli se juttu. Ei vaan ollut minusta hyvä.
Naurattaa yhtäpaljon kuin se marjaan mahtumaton mummo. Tässä parempi:
Name?
-Abdul al-Rhazib.
-Sex?
-Three to five times a week.
-No, no...I mean male or female?
-Male, female, sometimes camel.
-Holy cow!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, any style!
-Oh dear!
-No, no! Deer run too fast...
olinki miettiny, ku joku työkaveri kerto tän joskus, mut se oli vähän erilainen ja vaivas. Tää alkuperäinen on LOISTAVA! pakko huomenna kertoo töis!
pitäs lähettää seiskaan! voittais satavarmasti... eli kuka haluu 77e?? :))
Minäkään en sitä ymmärtänyt, joten ei edes hymyilyttänyt..
Minäkään en sitä ymmärtänyt, joten ei edes hymyilyttänyt..
ei tuo nyt oo paha, jos on huumorintajua...
AP, ootko kuullu sitä toista versioo. Tää on se legendaarisempi, mut se toinen on tosiaan outo.
Mut mä olenkin blondi. Se maksaa ja kärsiä kyllä tajusin, jotta ihan toivoton en kai ole :)
tää on niiiin hyvä!! Eikös tää voittanu joskus jonkun kisan? vai oliks se just se outo versio?
Piristi iltaa! Kiitti AP!
kelasin, et mitä hittoo, piti mieheltä kysyy ni onneks selvensi. Aika hyvä kyl!
Mut mä olenkin blondi. Se maksaa ja kärsiä kyllä tajusin, jotta ihan toivoton en kai ole :)
esim. "10 kiloa lihaa ilman tullia."
:DDDD
...ja joo en keksi itse parempaa tilalle.
Yks mun suosikeista on tää... :D aina nuorempana vakio läppä!
Ap:n tapauksessa vastauksen saa kun vähentää tämän viestin numerosta yhden.
Tuo "vitsikö" on muka hauska? Mistähän kohtaa? En mä ainakaan nauranut lainkaan... :Oo