Onko kukaan ollut Evelace-alusvaatekutsuilla? Kuuluuko siellä
sovitella niitä alkkareita? Ja tietysti tilojan puutteessa kaikkien nähden? Olisi kiva mennä katselemaan kivoja alkkareita ja kahvittelemaan, mutta en kyllä ala makkaroitani ja roikkutissejäni esittelemään siinä koko vierasjoukolle... :(
Sain siis kutsun tuollaisille kekkereille.
Kommentit (5)
Hän oli ollut kutsuilla useita kertoja ennenkin ja tiesi tarkalleen, millaiset liivit haluaa. Tilasi siis samanlaiset kuin ennen, vain eri sävyisenä.
Ei se ole mikään ahdistava tilaisuus vaan on oikeasti mukavaa, kun ei tarvitse ahtaassa sovituskopissa vaatteita sovittaa. Jos oot menossa oikeasti tosi pieneen asuntoon esittelyyn (esim. yksiöön), niin ainahan voit mennä vaikka vessaan sovittamaan vaatteita.
ne on loistoliivejä mutta kalliita. Minä olen ollut muutaman kerran ja ihan itsekseni mennyt YKSIN vessaan sovittamaan :)
Ei siellä mitään julkissovitusta ole pakko harrastaa, vaikka joillekin se mutkattomampaa onkin.
Kaverini pitää ja asuu ahtaassa kaksiossa miehensä ja pienen poikansa kanssa. 1 vessa on ja kutsuille tulossa ilmeisen paljon porukkaa. En todellakaan pidä ajatuksesta yhteismakkarisovituksista muiden naisten kesken ja sitten varmaan vielä kysellään mielipiteitä että istuuko hyvin... Juu, ei kiitos. Olen turhan häveliäs tiedän.
ap
Siellä ensin esittelijä näyttää vaatteet, jakaa tilauslomakkeet ja laittaa jotain juttuja kiertoon. Sen jälkeen on kahvi tms. Samaan aikaan saa käydä sovittamassa alusvaatteita omaa tahtiaan. Riippuu tietenkin paikasta, mutta me ainakin sovitettiin niitä makuuhuoneessa kaikessa rauhassa. En ainakaan kenenkään edessä niitä sovitellut :)