Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, suuttuisitko?

01.09.2010 |

Ystäväni ilmoitti lapsemme syksyn taitoluisteluryhmään. Sain laskun ja sitä maksaessani huomasin että lapseni joka on syntynyt 2002 vuonna, on ilmitettu ryhmään 2004-2007 syntyneet. Lapseni olisi kuulunut isompien ryhmään, 2001-2003 syntyneet.

En maksanut laskua, ja peruin ilmoittautumisen. Päätin ettei lapseni mene tänä vuonna ollenkaan luistelukouluun vaan aloittaa jonkin muun harrastuksen. Ystäväni lapsi on kehityksestä jäljessä ja syntynyt 2004, eli menee hyvin tuohon ryhmään, minusta oli vaan törkeätä laittaa minun lapsi noin nuorien kanssa samaan, kysymättä minulta ensin. Luistelu olisi maksanut 120e syksyltä, eli ihan pikkusumma ei ole kyseessä.

Taitoluistelussa isompien ryhmä varmasti jo harjoittelee vaikeampia juttuja kuin nuo nuoremmat joista nuorimmat ovat tosiaan 2-3 vuotiaita...Minulla on tokaluokkalainen lapsi...

Potuttaa. En tiedä miten selittäisin asian ystävälleni, en haluaisi loukata häntä mutta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suuttuisin! Eri asia jos sovitaan, että ystävä ilmoittaa oman ja kaverinkin lapsen johonkin, niin sitten se menee, mutta silloinkin kyllä jo etukäteen päätetään mihin ryhmään ilmoitetaan, otetaan selvää maksuista yms. Eihän nyt ilman vanhempien suostumusta voi toisten lapsia ilmoitella mihin tahansa, ei täällä sentään kuin pellossa eletä!

Vierailija
2/2 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhdessä kävivät viime vuonnakin, ja nyt vaihtui seura, kun lapset meni heidän autolla sinne, ja aika ei käynyt heille. Puhuttiin kyllä maksusta, ja tiesin kaiken muun paitsi että ryhmä on pikkulasten ryhmä. Se minua tässä pännii, että joutuisin maksamaan noin ison summan siitä että kakkosluokkalainen luistelee 2-5 vuotiaiden kanssa....

Meillä ei mahdollisuutta ole lähteä kuljettamaan, joten siksi unohdettiin koko harrastus ja tilalle muuta, joka sijaitsee lähempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla