Lue keskustelun säännöt.
Jokohan laittais lämmöt päälle..
01.09.2010 |
Perjantaina luvattu päiväksikin vain +6 astetta :( Tai sitten vaan lämmitän (puu)saunaa ja pidän ovet auki
Kommentit (2)
ei ole vielä lämmitys päällä, mutta tulisijoja on käytetty joka päivä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on alettu jo käyttää.