Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei "ystävät"

Vierailija
01.09.2010 |

tiedoksi vaan teille,että mä en enää jaksa soitella/lähetellä viestejä ja ehdotella tapaamisia,kun teille ei koskaan mikään käy! olkaa sit yksin niin mäkin olen.Moikka!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusit sit viimeinkin, ei me silti olla yksin, vaikkei sun kanssa ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän