Lue keskustelun säännöt.
Hei "ystävät"
01.09.2010 |
tiedoksi vaan teille,että mä en enää jaksa soitella/lähetellä viestejä ja ehdotella tapaamisia,kun teille ei koskaan mikään käy! olkaa sit yksin niin mäkin olen.Moikka!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tajusit sit viimeinkin, ei me silti olla yksin, vaikkei sun kanssa ollakaan.