Mitä tehdä kun joku haluaa iskeä miestäni?
Heh, hauska tapahtuma sinäänsä mutta eräs sitkeä nainen miehni työpaikalla yrittää iskeä miestä ihan olan takaa. Antaa numeroaan, tai no nyt se oli sen onkinut selville ja tekstailee... vihjailee.. ja antaa ymmärtää.
En epäile miestäni pettämisestä ja tästä on puhuttu, nimenomaan juuri tästä naisesta, ja ylipäätään muista jne jne. En ole mustasukkainen enkä muuten olis millään mutta pikkuhiljaa tuo ahdisteleminen alkaa vaivaamaan. Mies on sanonut suorat sanat ja nyt yritetään tainnuttaa huomioimattajättämisellä. Viimeviikonloppuna oltiin häissä sukuloimassa ja eikö tää nainen pommittanut yli 25 tekstaria ja yritti soittaakkin pariin otteeseen.
Nyt lähtee numero vaihtoon ja salaiseksi, ja mies on ihan hiilenä. Ei tunnu menevän puhe perille. Onko siis joku lähestymiskielto ainoa vaihtoehto?
Tuntuu kun olis joku jenkkileffojen ahdistelija perässä..
Huoh!
Kommentit (25)
mutta toki tää alkaa vaivaamaan jo koko perhettä. Lapsen kännykkään on soiteltu tuntemattomasta numerosta ja lyöty luuria korvaan ja mietin josko tämäkin on jo tän vainoajan tekosia.
-ap-
pommittaisi, ellei jotain olisi jo tapahtunut. Eli se on tainnut olla miehesi, joka on antanut ymmärtää, ehkä jopa ymmärtänyt antaa, ja nyt hätääntyneenä yrittää päästä naisesta eroon.
Jos tarina on tosi, ei mies tosiaankaan ole tehnyt kaikkea voitavaansa. Tai edes ko naiselle selväksi, ettei kiinnosta.
Vaihtoehto kaksi on, että kyseessä on mielisairas ihminen ja siinä tapauksessa tekisin kyllä ilmoituksen poliisille vastaisen varalle. Sellaisesta kun ei pääse koskaan eroon vaan tilanne tulee vain pahemmaksi.
Ei taida olla miehelläsi puhtaat jauhot pusseissa...
Siinähän miehellä oli yhden yön juttu sen hullun kanssa, joka sitten alkoi vainoamaan.....
miehesi voi puhua työpaikallaan esimiehelle ongelmasta, jos kerran on tilanteeseen itse täysin syytön. Kyllä se ahdistelu toimii noinkin päin, ei vain naisilla ole liian sitkeitä ja innokkaita ihailijoita.
Ellei kyseessä ole kajahtanut mielenterveyspotilas, mistä tuskin on kyse kun nainen on kerran miehesi työkaveri eli miehesi varmasti osaisi kertoa jos näin olisi kun häntä kuitekin päivittäin näkee, tapaus on ihan selvä: heidän välillään on tapahtunut jotain ja miehesi yrittää nyt olla "fiksu" ja "kertomalla sinulle kaiken" välttyä epäilyksiltä, joita hänen soittelunsa sinussa aiheuttaa. Sorry ap.
nainen kuvittelee että on jostain vakavammasta kyse. Elä usko miestäsi, ne osaa vakuutella ja olla viattomia.
Olen 100 varma että kontaktia on otettu.
Joko naisella on oikeasti mielenterveydellisiä ongelmia tai sitten heidän välillään on jo sattunut jotain. Sinuna ottaisin naiseen yhteyttä ja kysyisin, miksi niin sinnikkäästi pitää varattuun mieheen yhteyttä, kyllä nainen kertoo jos jotain on tapahtunut. Itse en luottaisi että mies kertoisi tuossa tilanteessa totuuden, vaan yrittäisi pelastautua jos jotain on tapahtunut.
Jos tapaat naisen, selviää samalla sekin onko akka ihan latvapeekakkonen.
että sinulla on niin herkku mies että muillekkin kelpaisi. Sinun luokse hän kuitenkin kotiin tulee, olet siis onnenpekka ;)
Pakkohan sen on olla joku mentaali. Ihan tosissaan en usko hetkeäkään, että ihan täysipäinen ihminen laittaisi 25 viestiä jollekin yhden illan aikana vaikka jotain olisikin tapahtunut. Johan siinä kiinnostunutkin ahdistuu jos koko ajan tekstaa... En minä ainakaan laita yhtään kenellekään kuin maksimissaan kaksi viestiä ilman vastausta.
tiedät ettei mies ollut antanut numeroaan naiselle?
Pakkohan sen on olla joku mentaali. Ihan tosissaan en usko hetkeäkään, että ihan täysipäinen ihminen laittaisi 25 viestiä jollekin yhden illan aikana vaikka jotain olisikin tapahtunut. Johan siinä kiinnostunutkin ahdistuu jos koko ajan tekstaa... En minä ainakaan laita yhtään kenellekään kuin maksimissaan kaksi viestiä ilman vastausta.
jos heillä on ollut lyhyt suhde ja mies on puhunut vaimon jättämisestä jne ja onkin ilmoittanut, että suhde loppuu tähän, ja nainen on suuttunut.
ettei osaa tuollaista asiaa itse hoitaa?
jos heillä on ollut lyhyt suhde ja mies on puhunut vaimon jättämisestä jne ja onkin ilmoittanut, että suhde loppuu tähän, ja nainen on suuttunut.
Kyllä kai normaali terve ihminen jotain rajoja tuntee?
tiedät ettei mies ollut antanut numeroaan naiselle?
Tietenkin on antanut.
Toinen vaihtoehto on sitten se, että mies on pannut muutaman kerran ja katumapäälle tultuaan (tai muuten kyllästyttyään) on yrittänyt lempata ämmän. Sen jälkeen kyllä varmaan on numerokin ongittu selville. Luulen kyllä, että olisi ennemmin siinä vaiheessa hankkinut vaimon numeron (eihän lapsen känny ole vaimon nimissä..?).
mies ja nainen voi olla ystäviä keskenään, vaan aina, korostan aina jomman kumman osapuolen puoliso alkaa vaahtoamaan että on syntynyt suhde. Itselläni normaali perhe ja neljä vastakkaista sukupuolta olevaa hyvin läheistä ystävää.
on älytön kysymys. Eikö miehesi saa asiaa hoidettua itse? Jos on kerta työkaveri, niin ei muuta kuin pomon puheille! Tai julkinen nolaus toimistossa. Pyytää ääneen, niin että kaikki kuulee, että "jätä mut ja mun perhe rauhaan".
Ellei syy siihen ettei mies tee mitään (paitsi "on hiilenä..") ole se ettei haluakaan ahdistelun loppuvan, vaan tykkää siitä.
niissä viesteissä sanotaan? Tyyliin "AA öög gjalgj rakastansua muista foliohattu", "Vitun sika, ensin panet ja sitten jätät!!", vai "Hei, lähdetkö joskus kahville?" ?
Jos sun miehesi kokee tilanteen ahdistavana eikä pysty sitä itse hoitamaan niin hän voinee kääntyä esimiehensä puoleen ahdistelun takia. Sun on turha puuttua siihen mitenkään, ei se sulle kuulu.