Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rakastan käydä

Vierailija
31.08.2010 |

töissä :) raskas työ mutta ei juuri koskaan tunnu siltä etten haluaisi lähteä töihin.Lomaakaan harvoin odottelen samalla tavalla kuin työkaverini,mä vaan en yleensä tunne olevani lomantarpeessa.Tietty mä tykkään vapaapäivistäkin,olla kotona perheeni kanssa :)

poika 3v on samanlainen hoidonsuhteen,se tykkää olla hoidossa,eikä ikinä ole tarttenut väkisin viedä.Ihana lähteä tänäänkin töihin,vaikkakin iltavuoro sais loppua aikaisemmin kuin 22.Taitaa hoitoala olla mulle se oikea ainoa ala :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla kun asukkaat ja työtoverit luottavat ja arvostavat minua,se motivoi kummasti työssä jaksamiseen.

Mukavaa päivää kaikille,täytyy pian taas kiiruhtaa ansioon :)

Vierailija
2/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko outo vai normaali?

Työ on iloni,kotona jos joutuisin vain olemaan niin masentuisin 4seinän väliin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää enemmän siltä, ettet jaksa hoitaa lastasi ja lapsi vaistoaa sen, joten tietysti viihtyy paremmin jonkun muun hoidossa!!

T. Viiden lapsen äiti, joka myös tekee fyysisesti raskasta työtä(oma talliyritys) mutta kova ikävä on lapsia jo muutaman työtunnin jälkeen.

Vierailija
5/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään käydä töissä,sori vaan!mutta kotonapojalle ei ole kavereita,joten hoidossa niitä riittää.

Mä hoidan kodin lisäksi 3lasta ja sairaanmiehen ja työn,joten henkireikä tuo työ,saa olla muutakin elämää kuin vaan koti täydellä vastuulla kaikessa.Mies ei osallistu mihinkään joten mulla kulkenut lapset aina mukana,en edes lenkille ole päässyt koskaan.Lapsi sanoo minua maailman parhaaksi äidiksi ja uskon sen täysin sydämin :)

Vierailija
6/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn myötä olen saanut ulosottovelkani maksettuun ja maksuhäiriömerkinnät pois,joten sekin on edistänyt meidän elämäämme positiiviseen suuntaan.

Ja asukkaiden kiitos hyvintehdystä työstä saa työn- teon tuntumaan hyvältä,eikä katkeralta :)

Ja mikä parasta minusta ei tule katkeroitunut kotiäiti,joka joka asiasta valittaa :))työ ja koti tasapainottavat toisiaan täydellisesti.

Vierailija
7/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että viihdyt töissäsi! On niin paljon niitä naamaruttusia ihmisiä, jotka ei viihdy töissään yhtään. Kiva, että kaikki eivät ole sellaisia.

Ja sinä viiden äiti. Kyllä työstään voi nauttia ja lapsikin tykätä olla hoidossa. Se ei tee silti äitiyttä tai perhe-elämää yhtään huonommaksi. MYös minä olen sitä mieltä, että mielekäs työ tuo balanssia koko elämään. Myös siihen perhe-elämään.

Vierailija
8/8 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden tästä töihin iloisena taasen.Kyllä uni maittaakin kunhan kotiudun.10vuotta ollut samassa talossa töissä,kylläkin kaikki osastot läpi käyden.Jokaisessa omat haasteensa,mutta silti niin ihania,erilaisia vanhuksia täynnä olevia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme